Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2012 kl. 23:17
BREWSKiES Tjej, 31 år

tog slut för 3 timmar sen på sin höjd.

unicrn Tjej, 29 år

1 979 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2012 kl. 23:17
unicrn Tjej, 29 år

Har en kille efter mig som jag inte blir av med IRL,är absolut inte intresserad men han vägrar ge sig haha x/
Är singel och trivs bäst så

LlNA Tjej, 29 år

2 266 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2012 kl. 23:20
LlNA Tjej, 29 år

Töntigt :s

TJ4CKH0R4 Tjej, 26 år

125 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2012 kl. 23:22
TJ4CKH0R4 Tjej, 26 år

Har en pojkvän jag älskar mest av allt :3 <333

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2012 kl. 23:23
ApotekArne Kille, 37 år

Nej.

BARBiECORE Tjej, 31 år

882 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2012 kl. 18:13
BARBiECORE Tjej, 31 år

Jag vet inte aaaalls.

JawlessDog Kille, 35 år

970 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2012 kl. 18:14
JawlessDog Kille, 35 år

naaeej

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:48
Alexander Kille, 34 år

Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:51
sodomi Kille, 33 år

Nej, är för ful för att få tjej :S

Nawteh Tjej, 32 år

2 629 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:52
Nawteh Tjej, 32 år

Så sjukt mycket på G alltså.

ThePicnicCrasher Kille, 31 år

120 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:54
ThePicnicCrasher Kille, 31 år

Citat från BeerDrinkingBear


Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara

Jag har detsamma :/... Blir kär i alla men vågar inte ta första steget. Jobbigt :( Men men, det är väl bara att träna på det och sen vänta och se :/

Koltrast Tjej, 31 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:57
Koltrast Tjej, 31 år

Typ, men nu är han 10 timmar från mig, så blir inte mycket mys på ett tag ändå..

ThePicnicCrasher Kille, 31 år

120 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:57
ThePicnicCrasher Kille, 31 år

Citat från sodomi


Nej, är för ful för att få tjej :S

Haha, jag är straight men du skulle kunna omvända mig :D

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 00:59
Alexander Kille, 34 år

Citat från Teddiz


Citat från BeerDrinkingBear

Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara

Jag har detsamma :/... Blir kär i alla men vågar inte ta första steget. Jobbigt :( Men men, det är väl bara att träna på det och sen vänta och se :/


Så jävla jobbigt, vet liksom aldrig hur det ska gå man blir as kär i en tjej men, vågar aldrig berätta det på ngt sätt så hon får aldrig veta om det sen efter ett tag så blir hon tsm med en annan kille, vet riktigt inte hur jag ska träna upp det heller....bäst att förbereda sig på ett liv som singel för min del

crunchy Tjej, 29 år

1 149 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 18:23
crunchy Tjej, 29 år

nä är forever alone :c


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet