Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
tog slut för 3 timmar sen på sin höjd.
Har en kille efter mig som jag inte blir av med IRL,är absolut inte intresserad men han vägrar ge sig haha x/
Är singel och trivs bäst så
Töntigt :s
Har en pojkvän jag älskar mest av allt :3 <333
Nej.
Jag vet inte aaaalls.
naaeej
Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara
Nej, är för ful för att få tjej :S
Så sjukt mycket på G alltså.
Citat från BeerDrinkingBear
Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara
Jag har detsamma :/... Blir kär i alla men vågar inte ta första steget. Jobbigt :( Men men, det är väl bara att träna på det och sen vänta och se :/
Typ, men nu är han 10 timmar från mig, så blir inte mycket mys på ett tag ändå..
Citat från sodomi
Nej, är för ful för att få tjej :S
Haha, jag är straight men du skulle kunna omvända mig :D
Citat från Teddiz
Citat från BeerDrinkingBear
Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara
Jag har detsamma :/... Blir kär i alla men vågar inte ta första steget. Jobbigt :( Men men, det är väl bara att träna på det och sen vänta och se :/
Så jävla jobbigt, vet liksom aldrig hur det ska gå man blir as kär i en tjej men, vågar aldrig berätta det på ngt sätt så hon får aldrig veta om det sen efter ett tag så blir hon tsm med en annan kille, vet riktigt inte hur jag ska träna upp det heller....bäst att förbereda sig på ett liv som singel för min del
nä är forever alone :c
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet