Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Vore nice, men man är ju i ett nytt land och känner ingen. xD
Jag har en terrorist. Min egen.
Har världens bästa pojkvän sen drygt ett halvår tillbaka!
Herrejävlar vad folk har dåligt självförtroende och tycker synd om sig själva.
Jag är singel, har hållt på att träffa en kille i ett par månader men har inget intresse i att bli tillsammans med honom. Nej, tacka vet jag singel.
nej
Har en fin brallis för mig själv sen 9 dagar tillbaka nu. Mig behagar!
4ever alone :(((<///3:ccccc
Jorå, har flickvän sen 12 dagar nu (y)
Har en kille på G. Fast vi är snarare på T, men vi är inte ihop (än).
Haft kille sen drygt 20 månader tillbaka, vart sambos i ca ett år.
En jävla massa pojkvänner alltså, vet knappt vilka alla är längre :)
Usch, jag har så jäkla många pojkvänner. Mentalt, alltså.
Nej.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet