Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DOLLZHOCK Tjej, 32 år

1 893 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:36
DOLLZHOCK Tjej, 32 år

"Självklart".

TheMagicMermaid Tjej, 28 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:38
TheMagicMermaid Tjej, 28 år

jag har pojkvän, min älskade Dark_Prophet <3
han e bäst fast jag fattar inte vad han ser i mig xD

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:43
Alexander Kille, 34 år

Nepp ingen på g, ngn tjej som hänger med på en dejt eller?

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:46
Delonge Kille, 34 år



Nej men det hade varit kul

Upprorsmakare 33 år

7 794 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:47
Upprorsmakare 33 år

Det är jag och min Dr Pepper för alltid.

Cirno 26 år

171 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:54
Cirno 26 år

Citat från Upprorsmakare


Det är jag och min Dr Pepper för alltid.

Men på din visningsbild? O;
Your cheater.

popcornofdoom Tjej, 34 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2012 kl. 22:59
popcornofdoom Tjej, 34 år

Citat från Koffein


Aldrig haft ett förhållande i hela mitt liv.
Fuck min fulhet och blyghet.


Men haha. Jag har inte haft förhållande förrän jag var 18, så ta det chiiiill. :)

Ontopic: har finfinaste tjejen.

Psycho_Inside Kille, 30 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2012 kl. 23:37
Psycho_Inside Kille, 30 år

hade nyligen flickvän, men så blev man dumpad. Så skiter i förhållande på ett tag nu för man lär aldrig hitta nån igen

Coke Tjej, 28 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2012 kl. 23:55
Coke Tjej, 28 år

Är på g med en underbar kille.. Har dock vart det i ca 1månad nu :s

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2012 kl. 03:10
Delonge Kille, 34 år

Citat från Psycho_Inside


hade nyligen flickvän, men så blev man dumpad. Så skiter i förhållande på ett tag nu för man lär aldrig hitta nån igen

Psycho_Inside kille, 16 år.
Du har hela livet framför dig.

Svenskmunk Kille, 32 år

569 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2012 kl. 04:31
Svenskmunk Kille, 32 år

Singel. Suck.

Jimin Tjej, 33 år

2 144 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2012 kl. 04:41
Jimin Tjej, 33 år

På G, skulle jag nog välja om jag var tvungen att välja mellan dem.
Vill inte ha någon annan än honom iallafall.

Victor Kille, 31 år

213 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2012 kl. 05:28
Victor Kille, 31 år

NÄ! Finns ju ingen som vill ha en. Ful, fet och nörd, inte mycket som kommer innanför den muren.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2012 kl. 05:31
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från andyswife


Är på g med en underbar kille.. Har dock vart det i ca 1månad nu :s

Varför är det något negativt?

dirtyhillbillie Kille, 40 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2012 kl. 06:43
dirtyhillbillie Kille, 40 år

På G men dom kommer o går. Har man pengar så kommer tjejerna i flock........ väldigt kul..... nej :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet