Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
"Självklart".
jag har pojkvän, min älskade Dark_Prophet <3
han e bäst fast jag fattar inte vad han ser i mig xD
Nepp ingen på g, ngn tjej som hänger med på en dejt eller?
Det är jag och min Dr Pepper för alltid.
Citat från Upprorsmakare
Det är jag och min Dr Pepper för alltid.
Men på din visningsbild? O;
Your cheater.
Citat från Koffein
Aldrig haft ett förhållande i hela mitt liv.
Fuck min fulhet och blyghet.
Men haha. Jag har inte haft förhållande förrän jag var 18, så ta det chiiiill. :)
Ontopic: har finfinaste tjejen.
hade nyligen flickvän, men så blev man dumpad. Så skiter i förhållande på ett tag nu för man lär aldrig hitta nån igen
Är på g med en underbar kille.. Har dock vart det i ca 1månad nu :s
Citat från Psycho_Inside
hade nyligen flickvän, men så blev man dumpad. Så skiter i förhållande på ett tag nu för man lär aldrig hitta nån igen
Psycho_Inside kille, 16 år.
Du har hela livet framför dig.
Singel. Suck.
På G, skulle jag nog välja om jag var tvungen att välja mellan dem.
Vill inte ha någon annan än honom iallafall.
NÄ! Finns ju ingen som vill ha en. Ful, fet och nörd, inte mycket som kommer innanför den muren.
Citat från andyswife
Är på g med en underbar kille.. Har dock vart det i ca 1månad nu :s
Varför är det något negativt?
På G men dom kommer o går. Har man pengar så kommer tjejerna i flock........ väldigt kul..... nej :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet