Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:30
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från RAPINGBULBASAUR


Citat från YUU

Citat från RAPINGBULBASAUR


hih.. ,_, btw.. så ere Greenfknpoop

Oj D: Vilket tuff snubbe OnO
För att vara lite på topic så har jag ingen alls på G. Det känns rätt skönt. c:


han e tuff som fan (H)!

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:31
himynameis Kille, 33 år

Citat från YUU


Jikes..

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:32
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från Cosmicbulle


Citat från YUU

Jikes..


ah exakt.

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 20:34
Ludacris Kille, 33 år

Citat från Maximus


deSex: det är jag i videon, lovar

Ojdå;O

LadyLee Tjej, 32 år

206 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 21:03
LadyLee Tjej, 32 år

underbar pojkvän.
<3

Lunaisawitch Tjej, 31 år

3 666 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 01:15
Lunaisawitch Tjej, 31 år

Citat från Br00talP0rN


singel :> vill ha en tjej att mysa med D:

take me!! :C

bazinga_power Kille, 32 år

396 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:27
bazinga_power Kille, 32 år

JAG HAR GUD! :D

komihag Kille, 32 år

1 166 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:27
komihag Kille, 32 år

Tja ja e ensam .... aldrig haft en tidigare relation.... aldrig myst eller nått annat ... hopplöst fall ? xD

yuriteme Tjej, 34 år

56 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:28
yuriteme Tjej, 34 år

Citat från Pisse


Jag har aldrig varit kär, så jag har som inte känt att jag borde vara tillsammans med någon.
Däremot så hoppas jag på att det finns nån för mig! ^^

--------------------------------------------------------------------------

Palst 38 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:32
Palst 38 år

Citat från Charlie_Loves_Ya


Tja ja e ensam .... aldrig haft en tidigare relation.... aldrig myst eller nått annat ... hopplöst fall ? xD

Dude, du är 15, det löser sig. :)

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:33
Randomnisse Kille, 32 år

ENSAM ÄR (inte) STARK.

om ni inte vet så heter en pokemon film ensam är stark.

Captain Tjej, 31 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:36
Captain Tjej, 31 år

Har officiellt varit ihop med min flickvän i en månad idag. ^^

poplyrik Tjej, 30 år

2 006 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:38
poplyrik Tjej, 30 år

Ensam.
Eller egentligen halvt ensam.
: >

komihag Kille, 32 år

1 166 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:39
komihag Kille, 32 år

Citat från EXODiA


Ensam.
Eller egentligen halvt ensam.
: >


YU GI OH ! XD

Captain Tjej, 31 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
2 december 2009 kl. 22:39
Captain Tjej, 31 år

Citat från AddictedToMyStar


Citat från 306

Har officiellt varit ihop med min flickvän i en månad idag. ^^

congrats ;D


Tack :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet