Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från RAPINGBULBASAUR
Citat från YUU
Citat från RAPINGBULBASAUR
hih.. ,_, btw.. så ere Greenfknpoop
Oj D: Vilket tuff snubbe OnO
För att vara lite på topic så har jag ingen alls på G. Det känns rätt skönt. c:
han e tuff som fan (H)!
LadyLee
Tjej, 32 år
underbar pojkvän.
<3
Lunaisawitch
Tjej, 31 år
Citat från Br00talP0rN
singel :> vill ha en tjej att mysa med D:
take me!! :C
bazinga_power
Kille, 32 år
JAG HAR GUD! :D
komihag
Kille, 32 år
Tja ja e ensam .... aldrig haft en tidigare relation.... aldrig myst eller nått annat ... hopplöst fall ? xD
Palst
38 år
Citat från Charlie_Loves_Ya
Tja ja e ensam .... aldrig haft en tidigare relation.... aldrig myst eller nått annat ... hopplöst fall ? xD
Dude, du är 15, det löser sig. :)
Randomnisse
Kille, 32 år
ENSAM ÄR (inte) STARK.
om ni inte vet så heter en pokemon film ensam är stark.
Captain
Tjej, 31 år
Har officiellt varit ihop med min flickvän i en månad idag. ^^
poplyrik
Tjej, 30 år
Ensam.
Eller egentligen halvt ensam.
: >
Captain
Tjej, 31 år
Citat från AddictedToMyStar
Citat från 306
Har officiellt varit ihop med min flickvän i en månad idag. ^^
congrats ;D
Tack :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet