Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
dyngvider
Tjej, 33 år
Typ 3 år sedan nu.
sweetsixteeen
Kille, 32 år
ja fast han beter sig som ett jävla ELITEMONGO atm
poplyrik
Tjej, 30 år
Citat från Charlie_Loves_Ya
Citat från EXODiA
Ensam.
Eller egentligen halvt ensam.
: >
YU GI OH ! XD
Åh. Yu-gi-oh
yugi är min framtida make >:C
Jaevel
Kille, 35 år
Här är det dött för tillfället ;o
mj4uu
Tjej, 32 år
ingen vill ha mig :D
Mellorine
Tjej, 32 år
Jag har pojkvän :D:D
Fast det blir nog inte så uppskattat av folk i vår närhet när de får reda på att vi är tillsammans.
EMMELOY
Tjej, 30 år
Citat från KiTTYCADAVER
Jag har pojkvän :D:D
Fast det blir nog inte så uppskattat av folk i vår närhet när de får reda på att vi är tillsammans.
fett coolt, exakt samma sak för mej o min kille. va en som fråga dagen efter vi hade blivit tsm om vi var tsm, och då sa jag ja. 10 minuter senare hade jag en massa sms, han oxå, om att .. ja. att vi borde göra slut (x lite störande, menmen.
diskodrift
61 år
Jag är ganska så ensam. :D Trivs.
Ahaokej
Tjej, 33 år
ja, på G
zombie_genocist
Kille, 32 år
har 4st, men den jag är kär i på riktigt har jävligt dålig attityd :( det är drygt för dom är kära i mig, men jag har inte nått större intresse..
LivingDeadDoll
Tjej, 31 år
Jag har ingen...... Utom min kompis.. Min enda.. Q_Q
mingebag94
Kille, 32 år
Aldrig haft nån, vet ej riktigt varför. Olyckligt kär har man ju däremot varit en del gånger.
winchester
Tjej, 34 år
ZombehSajmon Blev min pojkvän idag för andra gången :))) hehehe.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet