Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ZnigelBerit
Kille, 32 år
Om på G kan vara att hon skriker en i ansiktet så.... visst!
zipzap
Tjej, 34 år
Pojkvän sen två dagar tillbaka :D
illdevouryou
Kille, 33 år
anyone e min gulligull partner
Sveeaa
Kille, 41 år
Ingen på G
Milky
Tjej, 31 år
Snigel
Devoratrix
34 år
Jag och min hand kilar stadigt.
dadaawadawdawda
Kille, 35 år
Nope. no1
Socker
Tjej, 35 år
Han finns här och vi bor ihop men jag vet aldrig vart jag har honom .
MedinaLundvall
Tjej, 33 år
JAG ÄR TILLSAMMANS MED ASSBURGER
Men det är en hemlighet! SHYY! Berätta inte för Samelina!
Samelina
33 år
Citat från sn0ppflickan
JAG ÄR TILLSAMMANS MED ASSBURGER
Men det är en hemlighet! SHYY! Berätta inte för Samelina!
:@@
MedinaLundvall
Tjej, 33 år
Men förutom Samelina så är jag singel :>
Shindig
Tjej, 35 år
Nope, ingen
cash
Tjej, 33 år
pojkvän
Kizu
Kille, 34 år
Inte tid för sånt just nu.
7426
Kille, 31 år
Nej, jag har ingen >: Det är tråkigt ._.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet