Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Syringe Kille, 36 år

1 754 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 15:57
Syringe Kille, 36 år

Kanske. Vi får se :D

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 15:57
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från YUU


Citat från RAPINGBULBASAUR

mjo.. . vene, vadå sött? :(


Nä, alltså på slutet lät det väldigt mycket som en typisk "fairy tale" typ att du träffa hans syster och killen är där med utan att du vet om det, fattades ju bara att ni skulle ses och sen kyssas. c: Hade varit jätte gulligt ^___^

Fast vet inte, tycker kanske det bara för jag varit i ungefär samma sits för något år sen. :p

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:07
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från RAPINGBULBASAUR


Citat från YUU

Citat från RAPINGBULBASAUR

mjo.. . vene, vadå sött? :(

Nä, alltså på slutet lät det väldigt mycket som en typisk "fairy tale" typ att du träffa hans syster och killen är där med utan att du vet om det, fattades ju bara att ni skulle ses och sen kyssas. c: Hade varit jätte gulligt ^___^

Fast vet inte, tycker kanske det bara för jag varit i ungefär samma sits för något år sen. :p


jag visste att han skulle vara i gbg men inte om att han skulle vara just där..
:(

kapten Tjej, 33 år

3 014 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:11
kapten Tjej, 33 år

hehe var på g med en kille nyss, men aah, han ville bara bli av med oskulden sen var det inget mer med det. euh

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:13
E_Schwartz Kille, 36 år

kapten


Och du hjälpte honom inte?
Vad är du för ond kvinna?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:14
bebo_ Tjej, 33 år

Nej, orka förhållanden ::)

Fri är grejen.

Menmormor Tjej, 34 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:14
Menmormor Tjej, 34 år

har pojkvän :)

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:17
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från YUU


Citat från RAPINGBULBASAUR

Citat från YUU

Citat från RAPINGBULBASAUR

mjo.. . vene, vadå sött? :(

Nä, alltså på slutet lät det väldigt mycket som en typisk "fairy tale" typ att du träffa hans syster och killen är där med utan att du vet om det, fattades ju bara att ni skulle ses och sen kyssas. c: Hade varit jätte gulligt ^___^

Fast vet inte, tycker kanske det bara för jag varit i ungefär samma sits för något år sen. :p

jag visste att han skulle vara i gbg men inte om att han skulle vara just där..
:(


Ändå gulligt. c:

kapten Tjej, 33 år

3 014 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:19
kapten Tjej, 33 år

Citat från ErikSchwartz


kapten

Och du hjälpte honom inte?
Vad är du för ond kvinna?


en mycket ond kvinna som inte har sex med desperata skitungar :)

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:23
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från kapten


en mycket ond kvinna som inte har sex med desperata skitungar :)

Schämmes tamefaa-aan!

Schnappi Tjej, 31 år

1 653 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:23
Schnappi Tjej, 31 år

ja har två pojkvänner på g

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:24
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från Chokladkakan


ja har två pojkvänner på g

sttackars han som inte blir vald :(

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:25
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från RAPINGBULBASAUR



hih.. ,_, btw.. så ere Greenfknpoop

Schnappi Tjej, 31 år

1 653 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:25
Schnappi Tjej, 31 år

Citat från YUU


Citat från Chokladkakan

ja har två pojkvänner på g

sttackars han som inte blir vald :(


japp :(

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
30 november 2009 kl. 16:30
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från YUU


Citat från RAPINGBULBASAUR


hih.. ,_, btw.. så ere Greenfknpoop


Oj D: Vilket tuff snubbe OnO

För att vara lite på topic så har jag ingen alls på G. Det känns rätt skönt. c:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet