Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
sinuskurva
Tjej, 31 år
Ja har min Izzy. <3 Lite mer än 4 månader nu
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från Cosmicbulle
1.5 år? tror nästan inte jag hade pallat så länge xD men men x)
nä.. träffade inte änns han :]
låter sjukt .. jag vet :]
joolo9
Tjej, 30 år
Maximus
Bridget Jones = Bäst
För att komma tillbaks till tråden då...
Jag har ingen på G. Eller, jag har nog alltid en viss person på G, men mer än så blir det inte <:
himynameis
Kille, 33 år
Citat från YUU
Citat från Cosmicbulle
1.5 år? tror nästan inte jag hade pallat så länge xD men men x)
nä.. träffade inte änns han :]
låter sjukt .. jag vet :]
online förhållande 1.5år. uh.
bebo_
Tjej, 33 år
Inget :)
kimcherie
Tjej, 35 år
i have a boyfriend ;)
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från Cosmicbulle
Citat från YUU
Citat från Cosmicbulle
1.5 år? tror nästan inte jag hade pallat så länge xD men men x)
nä.. träffade inte änns han :]
låter sjukt .. jag vet :]
online förhållande 1.5år. uh.
jopp :)
Skallagrimson
Kille, 35 år
hade...
himynameis
Kille, 33 år
Citat från YUU
Citat från Cosmicbulle
Citat från YUU
Citat från Cosmicbulle
1.5 år? tror nästan inte jag hade pallat så länge xD men men x)
nä.. träffade inte änns han :]
låter sjukt .. jag vet :]
online förhållande 1.5år. uh.
jopp :)
hur funkade det? ^^
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från Cosmicbulle
Han och jag var som typ bästa vänner, vi kunde snacka om precis allt till varann.
Jag var en sån morgon trött person på morgonen, men han fick upp mig alltid kl 6 på morgon
för att jag visste att han var inloggad på msn då (kl var ju ungefär 11 på kvällen i japan då) och ville såklart prata med honom,
så jag gick upp och de första han sa till mig var typ : " gå o duscha med dig du ska till skolan",
då gjorde jag ju det, eftersom jag lyssnade på honom o han lyssnade på mig.
jag var en sån som skolkade från skolan och hatade att gå i skola p.g.a. läxor m.m. (är sån fortfarande).
Han knarka, drack varje dag, efter en massa snack om att jag inte orka osv, när han höll på med det..
så de tog ett halvår, så var han helt fri från droger.
Vi ville träffa varandra flera gånger, vi ville bara hålla om varandra och finnas där för varann,
men det var svårt eftersom han bodde så långt bort.
Han var som en "pappa / bror" för mig fast ändå inte.
Han brydde sig om mig, som ingen annan gjort förut.
tog slut sen när alla misstag kom.
jag blev full, förlorade oskulden han var otrogen
jag var otrogen.. vi insåg att detta inte funka längre...
Sen kom Metaltown 09.. jag träffade hans syster där.. och hon sa att hennes bror var uppe på bron.
Jag gick upp till bron när manson spelade, och letade efter honom ett tag...
sen tillslut så stog man bakom honom och vågade inte ens säga hej.
Så gick därifrån till mina polare ist och låtsades att jag aldrig sett honom eller nånting o sa att inget utav de här har hänt.
vet inte varför de blev såhär, men många utav hans polare har sagt
att han fortfarande tycker om mig, klart, tycker om han med...
och ska träffa honom nästa år när han kommer hit till sverige
solitarymoment
Tjej, 33 år
.... mytarn hehehe
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från YUU
Citat från Cosmicbulle
Han och jag var som typ bästa vänner, vi kunde snacka om precis allt till varann.
Jag var en sån morgon trött person på morgonen, men han fick upp mig alltid kl 6 på morgon
för att jag visste att han var inloggad på msn då (kl var ju ungefär 11 på kvällen i japan då) och ville såklart prata med honom,
så jag gick upp och de första han sa till mig var typ : " gå o duscha med dig du ska till skolan",
då gjorde jag ju det, eftersom jag lyssnade på honom o han lyssnade på mig.
jag var en sån som skolkade från skolan och hatade att gå i skola p.g.a. läxor m.m. (är sån fortfarande).
Han knarka, drack varje dag, efter en massa snack om att jag inte orka osv, när han höll på med det..
så de tog ett halvår, så var han helt fri från droger.
Vi ville träffa varandra flera gånger, vi ville bara hålla om varandra och finnas där för varann,
men det var svårt eftersom han bodde så långt bort.
Han var som en "pappa / bror" för mig fast ändå inte.
Han brydde sig om mig, som ingen annan gjort förut.
tog slut sen när alla misstag kom.
jag blev full, förlorade oskulden han var otrogen
jag var otrogen.. vi insåg att detta inte funka längre...
Sen kom Metaltown 09.. jag träffade hans syster där.. och hon sa att hennes bror var uppe på bron.
Jag gick upp till bron när manson spelade, och letade efter honom ett tag...
sen tillslut så stog man bakom honom och vågade inte ens säga hej.
Så gick därifrån till mina polare ist och låtsades att jag aldrig sett honom eller nånting o sa att inget utav de här har hänt.
vet inte varför de blev såhär, men många utav hans polare har sagt
att han fortfarande tycker om mig, klart, tycker om han med...
och ska träffa honom nästa år när han kommer hit till sverige
Låter väldigt sött ^___^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet