Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ophelia
Tjej, 31 år
Jag har pojkvän.
Empress
Tjej, 30 år
jag har <3 and I'm fucking proud of him.
Avie
Tjej, 32 år
Jag har haft pojkvän i fyra dagar.
Haha lolz.
tjorven
Kille, 32 år
Singel and proud of it! Tycker inte om förhållanden.
homeboy
Kille, 37 år
jag hade.. ._.
SneFylla
Tjej, 31 år
singel som fan !
Erii
Tjej, 31 år
Jag är singel, men har många att mysa med. Så jag känner inte att jag behöver nån pojke.
sn0ppPojken
Tjej, 32 år
Flickvänn :>
RoLf
Tjej, 31 år
Jag har min pojk att pussa på C:
Becci
Tjej, 30 år
haha, vet inte tbh
acidbubble
Tjej, 30 år
singel,men saknar att ha en pojk :'>
DickOfDestiny
Kille, 35 år
I intend to go from girl to girl.
And I Liiike it
Err0r
Tjej, 33 år
Singel... :(
Ledig
Tjej, 30 år
singel :> vill ha en tjej att mysa med D:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet