Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ophelia Tjej, 31 år

830 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 20:30
ophelia Tjej, 31 år

Jag har pojkvän.

Empress Tjej, 30 år

268 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 20:31
Empress Tjej, 30 år

jag har <3 and I'm fucking proud of him.

Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 20:32
Avie Tjej, 32 år

Jag har haft pojkvän i fyra dagar.
Haha lolz.

tjorven Kille, 32 år

264 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:13
tjorven Kille, 32 år

Singel and proud of it! Tycker inte om förhållanden.

homeboy Kille, 37 år

260 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:14
homeboy Kille, 37 år

jag hade.. ._.

SneFylla Tjej, 31 år

391 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:47
SneFylla Tjej, 31 år

singel som fan !

Erii Tjej, 31 år

1 936 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:48
Erii Tjej, 31 år

Jag är singel, men har många att mysa med. Så jag känner inte att jag behöver nån pojke.

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:49
sn0ppPojken Tjej, 32 år

Flickvänn :>

RoLf Tjej, 31 år

456 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:49
RoLf Tjej, 31 år

Jag har min pojk att pussa på C:

Eatnemo Tjej, 33 år

1 439 forumsinlägg

Skrivet:
12 augusti 2009 kl. 14:53
Eatnemo Tjej, 33 år

Citat från xRoLf


Jag har min pojk att pussa på C:
--------------------------------------------------------------------------

Becci Tjej, 30 år

2 434 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2009 kl. 19:04
Becci Tjej, 30 år

haha, vet inte tbh

acidbubble Tjej, 30 år

3 144 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2009 kl. 19:07
acidbubble Tjej, 30 år

singel,men saknar att ha en pojk :'>

DickOfDestiny Kille, 35 år

129 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2009 kl. 19:09
DickOfDestiny Kille, 35 år

I intend to go from girl to girl.
And I Liiike it

Err0r Tjej, 33 år

334 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2009 kl. 19:10
Err0r Tjej, 33 år

Singel... :(

Ledig Tjej, 30 år

99 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2009 kl. 19:13
Ledig Tjej, 30 år

singel :> vill ha en tjej att mysa med D:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet