Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
GIEF MYS
Nej, och inte särskilt intresserad längre.
Men, ja, man får väl se vad framtiden har att bjuda på.
Singel och don't mind atm. Känns som att jag är fel person i fel ålder för förhållanden.
MYS (LLLLLLLLLLLLLLLL)
Citat från Candyviolence
Singel och don't mind atm. Känns som att jag är fel person i fel ålder för förhållanden.
Alla för oseriösa?
jag har vart tsm med folk men aldrig riktigt älskat dom på det sättet.... jag hoppas men det funkar bara inte.
så nej jag har ingen att vara med och älskar men jag trivs med det :)
min kille gjorde slut för en kompis skull.. FAN JAG HATAR ALLT :'(
Citat från YayGothLove
min kille gjorde slut för en kompis skull.. FAN JAG HATAR ALLT :'(
Var glad över det, det är värre när man bara blir dissad bland folk av ens kille, men som är hur gullig som helst hemma.
Som sedan gör slut, och berättar att han varit otrogen.
Och sedan så har du en massa år på dig att hitta din soulmate ! :)
Jag fångade en pojk en dag men pojken slank ur näven. Och lika glad för det är jag men gladast är nog pojken.
:)
Jag är kär i en hiphopare. Shoot me.
Tänker låta det passera istället för att bli sårad (feg.)
Jag blir sur på människor som tror att man är på g bara för att man haft sex D:
Men nej, varken pojkvän eller nåt annat härva :)
FUCK
Jag har ingen. Någon frivillig?
Hahaha.
I haz.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet