Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
UnPetitChat
Tjej, 31 år
Nej, men niclas är allt mysig han. EHEHEH
tjorven
Kille, 32 år
Jag har en pojkvän som bor i Stockholm, men imorgon börjar vi med distansförhållande då jag åker hem till norrland. Så hur får man det att hålla så bra som möjligt? :3
Låter jobbigt .__.
radientkiller
Kille, 33 år
Singel i 17 år den 8 sept i år ;)
CookieVirus
Tjej, 32 år
Hmm, för första gången på 1 år och 75 dagar har jag faktiskt en på G!
Nilklef
Tjej, 33 år
Haft några på G:n de två senaste åren (men vi har liksom inte klickat..).
Men jag tror jag har hittat rätt nu =)
<3
bebo_
Tjej, 33 år
kanske på g
eller typ
önskar D:
Blackproject
Kille, 32 år
Har ingen, ingen på G heller :)
jailbreak
Kille, 32 år
har ingen :( men vill ha xD
Burningshadow
Kille, 34 år
Citat från areyoudeadyet
har ingen :( men vill ha xD
--------------------------------------------------------------------------
4ut0m4tic
Tjej, 32 år
Myes, singel.
Är också glad att jag är det.
joacimMVP
Kille, 37 år
inget, whoever.
GEJBRiEL
Kille, 31 år
Gahh, jag är så typisk.. Jag söker mig till kärleken hela tiden, men blir alltid svikt. Så jag vet inte om jag orkar försöka mer >:
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Nej.
natsukashi
Kille, 60 år
Nä. Jag är så ensam. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet