Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
iamtheslayer
Kille, 33 år
lite kanskeee
Palve
Kille, 33 år
Haha nä
Jag har redtube och min vänsterhand
Sobielishes
Kille, 36 år
Nepp jag har ingen att kramas med men jag skulle gärna vilja för mysa är underbart :D
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från reka
lite kanskeee
TJYYYYYYV! Skoja bara!
Citat från GordonFreeman
Citat från natsukashi
Nä. Jag är så ensam. :(
Du har mig!
aw <3
Isabelle
Tjej, 33 år
Nej.
hhhhej
Tjej, 32 år
jag är kk med lakrisbarn
tyllgardin
Tjej, 32 år
Väldigt ensamt här.
Haha.
iamtheslayer
Kille, 33 år
Citat från natsukashi
Citat från reka
lite kanskeee
TJYYYYYYV! Skoja bara!
<::
SneFylla
Tjej, 31 år
på g ^^
FSCENE8
Tjej, 34 år
Inte för tillfället faktiskt. Det är ganska ovanligt att jag är singel och inte på g med någon x)
FLUKE
Kille, 33 år
Jag har mig själv liksom.
superfuck
Tjej, 33 år
Nej, Jag är helt ensamen.
Men jag har min kattunge Bob.. Och han är snäll.
Han och jag brukar gosa :D
SneFylla
Tjej, 31 år
på g : DD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet