Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Honk
Kille, 33 år
På sätt och vis..
iamtheslayer
Kille, 33 år
Citat från PELZMAUS
Citat från reka
Citat från SNELHEST
:'D
HEHE JA KANSKE
det gillar vi!
jag gillar dig!
om du menar mig eller malin w/e, jag gillar dig!!!
Naturdiet
32 år
Jag vill ha en tjej.
Heartfield
32 år
Nej.
mikado
Tjej, 32 år
nada :>
Naturdiet
32 år
:D
OrangePhoneBox
Kille, 34 år
Har catfriend :D <3
AdekvatXantippa
Tjej, 34 år
Vet inte alls längre. Är förvirrad.
OrangePhoneBox
Kille, 34 år
Måste Jobbigt jobbigt. Ta reda på det då! :D Du har all tid i världen! :)
Thelicious
Kille, 31 år
kär
AdekvatXantippa
Tjej, 34 år
OrangePhoneBox: Haha, jag försöker! Lyckas bara itne så jättebra
Nykaria
Tjej, 35 år
Sambo! <3
OrangePhoneBox
Kille, 34 år
AdekvatXantippa: Vad kan du då göra åt saken? Att vara osäker... har du varit det en längre tid? :(
AdekvatXantippa
Tjej, 34 år
Citat från OrangePhoneBox
AdekvatXantippa: Vad kan du då göra åt saken? Att vara osäker... har du varit det en längre tid? :(
Försöka lita på honom är nog det enda jag kan göra åt saken... Men nog med OT nu, du får skicka i gb om du vill snacka mer ;>
/leave
anonym
Tjej, 30 år
kevin <3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet