Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Honk Kille, 33 år

1 421 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 20:24
Honk Kille, 33 år

På sätt och vis..

iamtheslayer Kille, 33 år

3 102 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 20:44
iamtheslayer Kille, 33 år

Citat från PELZMAUS


Citat från reka

Citat från SNELHEST

:'D


HEHE JA KANSKE

det gillar vi!

jag gillar dig!


om du menar mig eller malin w/e, jag gillar dig!!!

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 20:47
Naturdiet 32 år

Jag vill ha en tjej.

Heartfield 32 år

1 247 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 21:49
Heartfield 32 år

Nej.

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 22:03
mikado Tjej, 32 år

nada :>

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 22:08
Naturdiet 32 år

:D

OrangePhoneBox Kille, 34 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 22:12
OrangePhoneBox Kille, 34 år

Har catfriend :D <3

AdekvatXantippa Tjej, 34 år

616 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 22:44
AdekvatXantippa Tjej, 34 år

Vet inte alls längre. Är förvirrad.

OrangePhoneBox Kille, 34 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 22:46
OrangePhoneBox Kille, 34 år

Måste Jobbigt jobbigt. Ta reda på det då! :D Du har all tid i världen! :)

Thelicious Kille, 31 år

440 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 23:03
Thelicious Kille, 31 år

kär

AdekvatXantippa Tjej, 34 år

616 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 23:13
AdekvatXantippa Tjej, 34 år

OrangePhoneBox: Haha, jag försöker! Lyckas bara itne så jättebra

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 23:17
Nykaria Tjej, 35 år

Sambo! <3

OrangePhoneBox Kille, 34 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 23:18
OrangePhoneBox Kille, 34 år

AdekvatXantippa: Vad kan du då göra åt saken? Att vara osäker... har du varit det en längre tid? :(

AdekvatXantippa Tjej, 34 år

616 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2009 kl. 23:41
AdekvatXantippa Tjej, 34 år

Citat från OrangePhoneBox


AdekvatXantippa: Vad kan du då göra åt saken? Att vara osäker... har du varit det en längre tid? :(

Försöka lita på honom är nog det enda jag kan göra åt saken... Men nog med OT nu, du får skicka i gb om du vill snacka mer ;>

/leave

anonym Tjej, 30 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
22 augusti 2009 kl. 17:58
anonym Tjej, 30 år

kevin <3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet