Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
CreatureFear
Kille, 32 år
nei
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
nääääääää
polarbear
Tjej, 34 år
jaa!!!!!!!!!!!!!!
superelectric
Tjej, 31 år
jag har ingen att mysa med :c
mandis
Tjej, 32 år
Har ingen, känner dock att jag har ett extremt sug efter att ha en kille.
SneFylla
Tjej, 31 år
snigel singel ..
Palst
38 år
Alla säger att jag är ihop med en kille så jag vene om det är en flickvän eller pojkvän. Dessutom säger dem att det är jag som är flickan i förhållandet. :(
sn0ppPojken
Tjej, 32 år
jag har flicka :>
InbakadKanin
Tjej, 33 år
jag har en mysig pojke :>
Naturdiet
32 år
Nästan på g, kanske.
kerosene
Tjej, 30 år
på g.
i min värld. åh i**r bli min.
chevaux
Tjej, 32 år
oh i wish :(
usbminne
Tjej, 31 år
Jag har en kille, världens underbaraste.
Ett halvår om ca 2 veckor :)
iRbaB00N
Kille, 34 år
Nej. LONELiNESS :/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet