Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
CreatureFear Kille, 32 år

1 705 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 04:51
CreatureFear Kille, 32 år

nei

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 04:55
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

nääääääää

Caroline Tjej, 33 år

6 219 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 12:44
Caroline Tjej, 33 år

pompe

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 12:45
polarbear Tjej, 34 år

jaa!!!!!!!!!!!!!!

superelectric Tjej, 31 år

706 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 19:49
superelectric Tjej, 31 år

jag har ingen att mysa med :c

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 19:57
mandis Tjej, 32 år

Har ingen, känner dock att jag har ett extremt sug efter att ha en kille.

SneFylla Tjej, 31 år

391 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2009 kl. 20:48
SneFylla Tjej, 31 år

snigel singel ..

Palst 38 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 02:28
Palst 38 år

Alla säger att jag är ihop med en kille så jag vene om det är en flickvän eller pojkvän. Dessutom säger dem att det är jag som är flickan i förhållandet. :(

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 14:51
sn0ppPojken Tjej, 32 år

jag har flicka :>

InbakadKanin Tjej, 33 år

329 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 15:04
InbakadKanin Tjej, 33 år

jag har en mysig pojke :>

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 15:05
Naturdiet 32 år

Nästan på g, kanske.

kerosene Tjej, 30 år

10 238 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 15:06
kerosene Tjej, 30 år

på g.
i min värld. åh i**r bli min.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 16:27
chevaux Tjej, 32 år

oh i wish :(

usbminne Tjej, 31 år

318 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 16:29
usbminne Tjej, 31 år

Jag har en kille, världens underbaraste.
Ett halvår om ca 2 veckor :)

iRbaB00N Kille, 34 år

214 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2009 kl. 16:31
iRbaB00N Kille, 34 år

Nej. LONELiNESS :/


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet