Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Julien
Kille, 35 år
Total alone...
hur fan gör man för att en kanske blivande partner inte ska bli livrädd för en?
shiitp0dej
Tjej, 34 år
nääääe :(
BlackSeptember
Tjej, 33 år
Citat från Psycheyun
Citat från BlackSeptember
Citat från Psycheyun
Hm, den jag gillar/de tyckte att jag var något av en stalker o_O Tror ej det är särskilt positivt.
om jag skulle ha en stalker skulle jag tycka det var lite smått gulligt, till viss del förstås :)
Han tycker i varje fall inte det. ^^;; Jag förstår inte riktigt hur han menar, men ja, det var det han sa senast vi pratade om "detta", haha.
hoppas det löser sig till det bättre :)
noodlehead
Tjej, 31 år
Nada.
Naturdiet
32 år
Nja, sådär va.
Jerhler
31 år
Oh yes ;D <3
Emojavel
Kille, 32 år
Oh no D; </3
Psycheyun
Kille, 35 år
Citat från BlackSeptember
Citat från Psycheyun
Citat från BlackSeptember
Citat från Psycheyun
Hm, den jag gillar/de tyckte att jag var något av en stalker o_O Tror ej det är särskilt positivt.
om jag skulle ha en stalker skulle jag tycka det var lite smått gulligt, till viss del förstås :)
Han tycker i varje fall inte det. ^^;; Jag förstår inte riktigt hur han menar, men ja, det var det han sa senast vi pratade om "detta", haha.
hoppas det löser sig till det bättre :)
Heh, vi får väl se. Vi är iaf fortfarande kompisar, alltid något. :))
sn0ppPojken
Tjej, 32 år
Ya, jag har flickvänn
AdekvatXantippa
Tjej, 34 år
Citat från LordHypnos
Yep, men avstånd </3
--------------------------------------------------------------------------
coffe
Kille, 35 år
Hade en på g under 1 o ett halvt år men hon märkte inte att jag var kär i henne o sen var det försent :< Så nepp har ingen på g.
quinephelis
32 år
nej.
blackdown
Tjej, 31 år
Nada
DiSCORD
Tjej, 31 år
På g, tror jag..
kanske mer, lr ngt D:
Aannnyy
Tjej, 32 år
nope, har ingen
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet