Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
inte tsm med ngn... direkt antar jag.. :P
men jag har en som jag börjar närma mig på fast jag vet inte om hon verkligen känner som jag eller bara vill vara en nära vän:P (även om det är mer än så på msn) Men det får vi nog se snart :):):)
hoppas hon inte läser det här nu bara :S
Olyckligt kär kan man väl säga.. >;
aalone.
yes är på G
Singel (:
va på G, med det blev inget
Kanske, jag vet ej :c och orkar inte bry mig , tyvär
hade på G , men förstörde det nyss. blöööööööö
jag är en på g
men det går segt typ
och ja vågar inte ens smsa honom D:
ensam.
Har en på g, men ah hoppas jag xD
Gillar han sjukt mkt men vet inte riktigt hur han tkr om mig :S
Hm, den jag gillar/de tyckte att jag var något av en stalker o_O Tror ej det är särskilt positivt.
Citat från Psycheyun
Hm, den jag gillar/de tyckte att jag var något av en stalker o_O Tror ej det är särskilt positivt.
om jag skulle ha en stalker skulle jag tycka det var lite smått gulligt, till viss del förstås :)
Citat från BlackSeptember
Citat från Psycheyun
Hm, den jag gillar/de tyckte att jag var något av en stalker o_O Tror ej det är särskilt positivt.
om jag skulle ha en stalker skulle jag tycka det var lite smått gulligt, till viss del förstås :)
Han tycker i varje fall inte det. ^^;; Jag förstår inte riktigt hur han menar, men ja, det var det han sa senast vi pratade om "detta", haha.
jag säger det igen..
Kom och ta mej!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet