Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
SneFylla
Tjej, 31 år
singel .. :__:
Dr_NoLimit
Kille, 37 år
jag saknar en speciell :( 90mil från här, önskar jag vore där..
Lakrisbarn
Tjej, 34 år
SMORGASTARTA
Kille, 34 år
Dead girls don't say no!
I och med det så antar jag att jag har en tjej på g!
Lakrisbarn
Tjej, 34 år
Citat från LSSJBROLY
Dead girls don't say no!
I och med det så antar jag att jag har en tjej på g!
Äckligt!
Men okej.
SMORGASTARTA
Kille, 34 år
Citat från Lakrisbarn
Citat från LSSJBROLY
Dead girls don't say no!
I och med det så antar jag att jag har en tjej på g!
Äckligt!
Men okej.
Det är inte äckligt :(
Anden
Kille, 33 år
Citat från audioblood
har varit singel i 18 timmar men har ingen ny på g ;<
Det bör du inte ha heller.
Anden
Kille, 33 år
Citat från audioblood
nej! hade mkt hellre varit upptagen dock så tyckte inte tjejen de :/
Ja, det är ju en helt annan sak!
Jag trodde att du menade att det var dåligt att du inte hade någon ny på G. :c
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Jag har min wankbank
iamtheslayer
Kille, 33 år
har du gjort slut med yndihalda? :OOO
KiSuukko
Tjej, 32 år
Jag har världens sötaste att kyssas och busa med.
Men än är vi inte ihop, vilket suger ejnus.
Men ändå..
I'm happy shit.
mandis
Tjej, 32 år
Nope, ensam för tillfället.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från lapdancegirl
SNIGEL : D
--------------------------------------------------------------------------
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet