Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Desilita
Tjej, 32 år
i'd like to see it that way.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Är på G me en sötsötsötsötsötsötsötsötsötsöt kille (a)
Han har inte ec så jag kan inte länka >.<
CountessN
Tjej, 32 år
Ingen flickvän än men man hoppas ju på framtiden. :)
MartinMilk
Kille, 30 år
Jag har ingen aning längre. Den jag vill ha vill inte ha mej... typ ialf. Och sen är de massa andra som vill ha mej.. : 3
Aiko
Kille, 33 år
Japp, jag är på G.
therumisgone
Tjej, 30 år
Har en på G :>
Pennsi
Tjej, 31 år
jag är ensam och kärleks beroende så det suger just nu (: men bor man i fitt stockholm så gör man. Det suger värkligen ANUUUUUUUUS!
Va jag tydlig?
Kneko
Tjej, 32 år
i wish
Holger
Kille, 34 år
wat?!
nej, ingen.
yndihalda
35 år
lapdancegirl är min kvinna
kerosene
Tjej, 30 år
så ensam :((((
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet