Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
zipzap Tjej, 34 år

1 022 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 12:35
zipzap Tjej, 34 år

nix

Nurce Tjej, 35 år

720 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 12:35
Nurce Tjej, 35 år

Jag och min kille gjorde slut igår :(

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 12:36
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

ENSAM LALALA :E

RobbanMurray Kille, 37 år

5 044 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 17:01
RobbanMurray Kille, 37 år

Singel och letar, men har nog en på G och de känns riktigt lovande så jag hoppas på det bästa :)

pommesdrottningen Tjej, 30 år

Tror jag har känslor för en person.

FrokenPilsner Tjej, 33 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 17:34
FrokenPilsner Tjej, 33 år

Jak hawr poikvewn hihiihiihihhihihiwwhiwhi

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:45
TSKNAS Kille, 30 år

Jag har någon på G, tror jag

lickybumbum Kille, 35 år

1 293 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:47
lickybumbum Kille, 35 år

Maybe... maybe not! MAAAAAYBE, maybe not :c

PrinceValentine Kille, 35 år

175 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:48
PrinceValentine Kille, 35 år

nope :P kanske är jag för ful? XD

nah venne men ingen verkar riktigt intresserad (förutom random människor jag vill undvika)

krullet Kille, 33 år

2 868 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:49
krullet Kille, 33 år

har ingen och har aldrig haft någon, eller man kan ju ha det mysigt med kompisar men inte på det sättet, har vart kär en gång dock så var det obesvarat....tyvärr.
Men det finns mycket annat gott i livet och jag tänker inte ändra på mig själv för att andra ska tycka om mig, man får tycka om mig för den jag är :D

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:52
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från Pierre


Ovärt fredrik!

Jag har dig

TIK Tjej, 31 år

4 113 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:55
TIK Tjej, 31 år

nej.

MESPOP 34 år

16 130 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:58
MESPOP 34 år

Nej, det har jag inte.

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:59
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från Pierre


Precis!
det är allt du behöver![/i]

Sex den tionde augusti!

Jordgubbe Tjej, 32 år

682 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2009 kl. 19:59
Jordgubbe Tjej, 32 år

Ingen alls, tyvärr.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet