Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
nix
Jag och min kille gjorde slut igår :(
ENSAM LALALA :E
Singel och letar, men har nog en på G och de känns riktigt lovande så jag hoppas på det bästa :)
Tror jag har känslor för en person.
Jak hawr poikvewn hihiihiihihhihihiwwhiwhi
Jag har någon på G, tror jag
Maybe... maybe not! MAAAAAYBE, maybe not :c
nope :P kanske är jag för ful? XD
nah venne men ingen verkar riktigt intresserad (förutom random människor jag vill undvika)
har ingen och har aldrig haft någon, eller man kan ju ha det mysigt med kompisar men inte på det sättet, har vart kär en gång dock så var det obesvarat....tyvärr.
Men det finns mycket annat gott i livet och jag tänker inte ändra på mig själv för att andra ska tycka om mig, man får tycka om mig för den jag är :D
nej.
Nej, det har jag inte.
Ingen alls, tyvärr.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet