Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
UNDEADLIZ Tjej, 34 år

1 653 forumsinlägg

Skrivet:
19 juli 2009 kl. 21:56
UNDEADLIZ Tjej, 34 år

har pojkvän.. mhm..

knarkarmamma Tjej, 32 år

299 forumsinlägg

Skrivet:
19 juli 2009 kl. 22:04
knarkarmamma Tjej, 32 år

jag har ingen

thearmyoffaggots Tjej, 32 år

poikvenn.

Silversyster Tjej, 31 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 01:58
Silversyster Tjej, 31 år

ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(

Deerdiary Kille, 33 år

871 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:01
Deerdiary Kille, 33 år

Myser hela tiden med min flickvän, fast nu har hon varit hos sin mormor i en vecka och kommer tidigast hem i början av nästa vecka. Tyvärr träffades vi varenda dag innan hon åkte så nu blir allt konstigt när vi inte träffas på så lång tid :<<

Silversyster Tjej, 31 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:02
Silversyster Tjej, 31 år

ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(

Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:05
Kimi Tjej, 31 år

Citat från Linada94


ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(

ta ngn fail random emo på ec :D

FLUKE Kille, 33 år

1 470 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:06
FLUKE Kille, 33 år

Citat från terroristhaj


har världens finaste flickvän <3
--------------------------------------------------------------------------

Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:06
Avie Tjej, 32 år

nej, men jag är kär i din mamma

Silversyster Tjej, 31 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:07
Silversyster Tjej, 31 år

Citat från Pierre


Citat från Linada94



ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(



hah.. desperat.

om du är kär så vill du väll just ha en person och inte någon random från ec?


sa jag det? nej och ja det kanske lät så men det menade jag inte ^^

Splash Tjej, 33 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2009 kl. 02:12
Splash Tjej, 33 år

JAg är Kär i mig själv. då slipper jag allt jävla snack om att bli sårad m.m. ^^
och man slipper bli bunden till någon.
jag pallar inte sånt

Ceranoh 33 år

127 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2009 kl. 00:47
Ceranoh 33 år

Har ingen just nu, har en jag försöker på dock, och jag har nästan alltid nån att mysa med.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2009 kl. 00:53
ViktorLovelace Kille, 31 år

t,om upptagen

w00t Tjej, 31 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:01
w00t Tjej, 31 år

Jag har varit tsm me min kille 3 ggr._.''
Men ja älskar han fortfarande.^^)

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:03
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Nej, har vänner som man kan gosa med isf,
Klart att man vill ha ngn, men den stunden kmr väl :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet