Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
har pojkvän.. mhm..
jag har ingen
poikvenn.
ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(
Myser hela tiden med min flickvän, fast nu har hon varit hos sin mormor i en vecka och kommer tidigast hem i början av nästa vecka. Tyvärr träffades vi varenda dag innan hon åkte så nu blir allt konstigt när vi inte träffas på så lång tid :<<
ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(
Citat från terroristhaj
har världens finaste flickvän <3
--------------------------------------------------------------------------
nej, men jag är kär i din mamma
Citat från Pierre
Citat från Linada94
ensam som fan, inte haft nåt seriöst på ett år typ .____. kär men ingen vill ju ha mig :(
hah.. desperat.
om du är kär så vill du väll just ha en person och inte någon random från ec?
sa jag det? nej och ja det kanske lät så men det menade jag inte ^^
JAg är Kär i mig själv. då slipper jag allt jävla snack om att bli sårad m.m. ^^
och man slipper bli bunden till någon.
jag pallar inte sånt
Har ingen just nu, har en jag försöker på dock, och jag har nästan alltid nån att mysa med.
t,om upptagen
Jag har varit tsm me min kille 3 ggr._.''
Men ja älskar han fortfarande.^^)
Nej, har vänner som man kan gosa med isf,
Klart att man vill ha ngn, men den stunden kmr väl :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet