Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
jpg Tjej, 31 år

854 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:04
jpg Tjej, 31 år

Ingen :(
Känns lite segt... ja, jag är visserligen bara 14 men ändå.

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:06
JohannaH Tjej, 30 år

Kära i varann men inte ihop.
Han vågar inte p.g.a åldern.
Själv tycker jag inte det borde
spela någon roll hur gammal
man är. Bara man älskar varann.
Visst är väl det det viktigaste?
Jag menar han kommer ju inte
precis våldta mig eller så.
Det är ju inte olagligt att vara
med den man tycker om, eller hur?
Imo är kärlek det värsta som
finns. Aldrig haft tur med den.

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:07
BREWSKiES Tjej, 31 år

Blev dumpad igår via sms.. de va hans ex som skrev smsen och hon skrev bara massa skit

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:09
JohannaH Tjej, 30 år

Citat från BREWSKiES


Blev dumpad igår via sms.. de va hans ex som skrev smsen och hon skrev bara massa skit

Omoget och fegt. Finns inget annat ord för det.

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:12
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från TBHiDC


Citat från BREWSKiES

Blev dumpad igår via sms.. de va hans ex som skrev smsen och hon skrev bara massa skit

Omoget och fegt. Finns inget annat ord för det.


stämmer.
Hon skrev nånting i stil med "Jag är hans ex flickvän, eller ska jag säga flickvän?"

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:12
japanapan Tjej, 33 år

NÄ, det har jag inte

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:12
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Citat från TBHiDC


Kära i varann men inte ihop.
Han vågar inte p.g.a åldern.
Själv tycker jag inte det borde
spela någon roll hur gammal
man är. Bara man älskar varann.
Visst är väl det det viktigaste?
Jag menar han kommer ju inte
precis våldta mig eller så.
Det är ju inte olagligt att vara
med den man tycker om, eller hur?
Imo är kärlek det värsta som
finns. Aldrig haft tur med den.


Precis, men hur gammal e han?

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:14
JohannaH Tjej, 30 år

Citat från JoannaVanilja


Citat från TBHiDC

Kära i varann men inte ihop.
Han vågar inte p.g.a åldern.
Själv tycker jag inte det borde
spela någon roll hur gammal
man är. Bara man älskar varann.
Visst är väl det det viktigaste?
Jag menar han kommer ju inte
precis våldta mig eller så.
Det är ju inte olagligt att vara
med den man tycker om, eller hur?
Imo är kärlek det värsta som
finns. Aldrig haft tur med den.

Precis, men hur gammal e han?


91:a
Jag tycker inte 4 år är så mycket?
Har en kompis som är ett år yngre och hennes kille är 20.
Dom har varit tsm i ett och ett halvt år eller så.

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:17
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Jag har oxå vart tsm med en som e 91, tyckte va mkt bättre att ha en äldre kille, han va mognare, o allt handlade inte bara om sex som de gör för e flesta ungdomar idag "/
Syrran va 15 hade en kille som va 22 ,
En kompis föräldrar e de 20år emellan
asså ålderna har ingen betydelse!

Charl1zard 33 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:18
Charl1zard 33 år

Kärlek är överskattat.

sofisan Tjej, 36 år

795 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:18
sofisan Tjej, 36 år

Jag har 4, MINST.

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:20
JohannaH Tjej, 30 år

Citat från JoannaVanilja


Jag har oxå vart tsm med en som e 91, tyckte va mkt bättre att ha en äldre kille, han va mognare, o allt handlade inte bara om sex som de gör för e flesta ungdomar idag "/
Syrran va 15 hade en kille som va 22 ,
En kompis föräldrar e de 20år emellan
asså ålderna har ingen betydelse!


Jag vet! Jag blir så frustrerad när folk säger att det är fel.
Vad är fel med att få vara lycklig med den man vill?
Jag har srsly inte varit lycklig på 5 år.
Jag vet att jag är ung och så men ändå. Jag har verkligen
inte det. Och nu har jag hittat den personen som faktiskt gör mig lycklig.
Och jag får inte vara tsm med honom? Vad fan är det för skit?
DEt är inte olagligt eller nånting.
Och jag kan säga nej till sex och sånt om han nu skulle fråga.
Men han är inte en sån person som behöver sex.

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:23
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Nä de e förjävligt, inte heller vart lycklig,
okej, bra att du känner som om honom att han skulle respektera ett nej!
Skit i va alla andra tkr, och prata med honom, va du verkligen känner och att du vill försöka!
Det är värt ett försök, Och der är bara att hoppas på det bästa!
Jag önskar dig lycka till och att ni får varandra till slut ^^,

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:25
JohannaH Tjej, 30 år

Citat från JoannaVanilja


Nä de e förjävligt, inte heller vart lycklig,
okej, bra att du känner som om honom att han skulle respektera ett nej!
Skit i va alla andra tkr, och prata med honom, va du verkligen känner och att du vill försöka!
Det är värt ett försök, Och der är bara att hoppas på det bästa!
Jag önskar dig lycka till och att ni får varandra till slut ^^,


Jag säger det ofta men han är otroligt rädd för vad
alla ska tycka om det....

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:26
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Citat från TBHiDC


Citat från JoannaVanilja

Nä de e förjävligt, inte heller vart lycklig,
okej, bra att du känner som om honom att han skulle respektera ett nej!
Skit i va alla andra tkr, och prata med honom, va du verkligen känner och att du vill försöka!
Det är värt ett försök, Och der är bara att hoppas på det bästa!
Jag önskar dig lycka till och att ni får varandra till slut ^^,

Jag säger det ofta men han är otroligt rädd för vad
alla ska tycka om det....

-
Skulle han skämmas att ha en tjej på några år yngre?:S


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet