Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Hyperactivity Tjej, 31 år

643 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:31
Hyperactivity Tjej, 31 år

alla bra killar/tjejer bor så jävla långt bort ..
mitt senaste förhållande tog slut pga distansen.. :/

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:32
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Citat från xKilledByATrain


alla bra killar/tjejer bor så jävla långt bort ..
mitt senaste förhållande tog slut pga distansen.. :/


Sånt e oxå förjävligt, "/

kinaflickor Kille, 32 år

4 686 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:34
kinaflickor Kille, 32 år

Jag har flickvän, men det känns som det tar slut : (

Hyperactivity Tjej, 31 år

643 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:34
Hyperactivity Tjej, 31 år

Citat från JoannaVanilja


Citat från xKilledByATrain

alla bra killar/tjejer bor så jävla långt bort ..
mitt senaste förhållande tog slut pga distansen.. :/

Sånt e oxå förjävligt, "/


ja, som fan..
sen efter så ångrar man sig över att man inte tog vara på tiden tillräckligt när man träffades :/

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:36
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Vart med om samma sak, "/
Kärlek ska övervinna allt sånt

Hyperactivity Tjej, 31 år

643 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:37
Hyperactivity Tjej, 31 år

Citat från JoannaVanilja


Vart med om samma sak, "/
Kärlek ska övervinna allt sånt



Håller med!

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:39
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Samma sak med ålderna,
Kärlek ska egentligen övervinna allt,
Men de kmr annat ivägen, ångest, b.l.a

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 16:50
ViktorLovelace Kille, 31 år

Upptagen ;)

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:10
JohannaH Tjej, 30 år

Jag säger det ofta men han är otroligt rädd för vad
alla ska tycka om det....
-


Skulle han skämmas att ha en tjej på några år yngre?:S[/i]

Nej inte skämmas. Han vet bara inte om han orkar alla
spydiga komentarer och sånt.

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:10
sn0ppPojken Tjej, 32 år

upptagen

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:15
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Citat från TBHiDC


Jag säger det ofta men han är otroligt rädd för vad
alla ska tycka om det....
-
Skulle han skämmas att ha en tjej på några år yngre?:S

Nej inte skämmas. Han vet bara inte om han orkar alla
spydiga komentarer och sånt.


OKeej, men asså om han älskar dig ska ha bara skita i det,
*avis* E dom andra för att dom inte har ngn som dom älskar så mkt,
Mitt ex som va 91a, han fick oxå sånt men han använde de till ngt positivt,
Att just han kunde få en sån ung o vacker "vacker" underbar tjej,
Så han de e på G med ska bara vara glad att du e yngre, o skita i alla andra,

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:20
JohannaH Tjej, 30 år

Skulle han skämmas att ha en tjej på några år yngre?:S


Nej inte skämmas. Han vet bara inte om han orkar alla
spydiga komentarer och sånt.

OKeej, men asså om han älskar dig ska ha bara skita i det,
*avis* E dom andra för att dom inte har ngn som dom älskar så mkt,
Mitt ex som va 91a, han fick oxå sånt men han använde de till ngt positivt,
Att just han kunde få en sån ung o vacker "vacker" underbar tjej,
Så han de e på G med ska bara vara glad att du e yngre, o skita i alla andra,

Jag önskar han kunde det. Så jävla jobbigt att han inte vågar.
Men samtidigt vill jag ju inte tvinga honom till något.
Jag menar ingen vill väl tvinga den dom älskar att bli tsm
med en bara för att man själv skulle bli lycklig av det.
Jag vill ju att han ska vara lycklig av det också.
Jag önskar han kunde förstå att kärlek inte är något jag
driver med och så. Han är... hur ska jag säga.... "rädd" för
kärleken... Det är nog det jobbigaste som hänt mig.
But I don't mind waiting.

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:22
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Hmm okeej, "/
Sluta inte vänta, tills han har en bättre anledning!
Nä iofs, men det är värt ett försök !:)

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:28
JohannaH Tjej, 30 år

Och sen oroar han sig för att säga saker som får mig att hoppas mera :S
Jag kan knappast hoppas mera än jag gör. Inget han säger kan få mig att
hoppas mera eller mindre. Dock kan han säga mycket som skulle såra mig.
Plus att jag är väldigt lätt stött så jag tar saker fel rätt ofta och blir väldigt
sårad av småsaker... Men han är den ända som kunnat göra mig lycklig på
5 år och det är ju väldigt länge ändå.

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:33
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Okeej, men han menar nog bara väl, han vill inte såra dig,
Okej, sån e jag med, men inget man kan göra ngt åt "/


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet