Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:33
Murtain Kille, 34 år

ne

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:38
JohannaH Tjej, 30 år

kärlek är jobbigt....
Vet fan inte vad jag ska göra.

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:40
JoannaVanilja Tjej, 31 år

jaaop "/ Orkar inte med de, bättre singel tkr jag då^^,
Men asså, hmm man kan inte gå runt o va olycklligt kär heller "/

JohannaH Tjej, 30 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:48
JohannaH Tjej, 30 år

jaaop "/ Orkar inte med de, bättre singel tkr jag då^^,
Men asså, hmm man kan inte gå runt o va olycklligt kär heller "/


Nae vet men jag kan ju inte riktigt sluta vara kär bara för han/jag vill det.
Jag vill att det ska funka mer än nått annat...

krullet Kille, 33 år

2 868 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:52
krullet Kille, 33 år

har

JoannaVanilja Tjej, 31 år

150 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 17:54
JoannaVanilja Tjej, 31 år

Citat från TBHiDC


jaaop "/ Orkar inte med de, bättre singel tkr jag då^^,
Men asså, hmm man kan inte gå runt o va olycklligt kär heller "/

Nae vet men jag kan ju inte riktigt sluta vara kär bara för han/jag vill det.
Jag vill att det ska funka mer än nått annat...


Mjoo, de löser sig (:

ForSale Kille, 35 år

1 152 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:54
ForSale Kille, 35 år

Sabbade den biten för en stund sen. Så jag vet inte D:

Mimla Tjej, 33 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:55
Mimla Tjej, 33 år

nej , inte för tillfället

exoid Tjej, 34 år

413 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:56
exoid Tjej, 34 år

Har ingen aning faktiskt =o

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:56
ViktorLovelace Kille, 31 år

Nu är jag singel igen

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:57
sn0ppPojken Tjej, 32 år

Citat från NewRomantic


Nu är jag singel igen

D:
segt, läste för några timmar sen att du var upptagen.. :(

FrokenNormal Tjej, 35 år

1 019 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:57
FrokenNormal Tjej, 35 år

kanske. En kille jag var olyckligt kär i för 2 år sedan. sjukt att det kan bli helt annat i framtiden lixom.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:57
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från sn0ppPojken


D:
segt, läste för några timmar sen att du var upptagen.. :([/i]

Det var jag också ;s

MartinMilk Kille, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 22:59
MartinMilk Kille, 30 år

jaa

RoLf Tjej, 31 år

456 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2009 kl. 23:00
RoLf Tjej, 31 år

Jag har folk jag kan kramas med c:
Men jag har ingen för tillfället :c
Det är bara äckliga killar som raggar på mig...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet