Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ne
kärlek är jobbigt....
Vet fan inte vad jag ska göra.
jaaop "/ Orkar inte med de, bättre singel tkr jag då^^,
Men asså, hmm man kan inte gå runt o va olycklligt kär heller "/
jaaop "/ Orkar inte med de, bättre singel tkr jag då^^,
Men asså, hmm man kan inte gå runt o va olycklligt kär heller "/
Nae vet men jag kan ju inte riktigt sluta vara kär bara för han/jag vill det.
Jag vill att det ska funka mer än nått annat...
har
Citat från TBHiDC
jaaop "/ Orkar inte med de, bättre singel tkr jag då^^,
Men asså, hmm man kan inte gå runt o va olycklligt kär heller "/
Nae vet men jag kan ju inte riktigt sluta vara kär bara för han/jag vill det.
Jag vill att det ska funka mer än nått annat...
Mjoo, de löser sig (:
Sabbade den biten för en stund sen. Så jag vet inte D:
nej , inte för tillfället
Har ingen aning faktiskt =o
Nu är jag singel igen
Citat från NewRomantic
Nu är jag singel igen
D:
segt, läste för några timmar sen att du var upptagen.. :(
kanske. En kille jag var olyckligt kär i för 2 år sedan. sjukt att det kan bli helt annat i framtiden lixom.
Citat från sn0ppPojken
D:
segt, läste för några timmar sen att du var upptagen.. :([/i]
Det var jag också ;s
jaa
Jag har folk jag kan kramas med c:
Men jag har ingen för tillfället :c
Det är bara äckliga killar som raggar på mig...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet