Dagens outfit [bildtråd]
Argh
Tjej, 32 år
Argh
Tjej, 32 år
coppercab, nej det tror jag inte..
Skrattfeber
Tjej, 32 år
Man borde skapa en tråd för att diskutera den där svanken...
SeXXi_Gurl_14Xx
Tjej, 31 år
Eller en tråd för varför det första jag la märke till i bilden var damsugaren i hörnet.
masshysteria
Kille, 33 år
Citat från KiWININJA
Citat från Argh
[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]
asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?
H&M, kostar typ 50 spänn eller så.
glencoco
31 år
Citat från Minna
Citat från coppercab
Citat från Argh
svankar du typ extremt mycket där?
Har inte så väldigt många redan frågat den här jävla frågan? Ta inte upp detta igen SNÄLLA.
Citat från Skrattfeber
Man borde skapa en tråd för att diskutera den där svanken...
<33333
IAMNINJA
Tjej, 32 år
Citat från masshysteria
Citat från KiWININJA
Citat från Argh
[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]
asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?
H&M, kostar typ 50 spänn eller så.
ja fast här i örebro verkar dom inte ha den...kollat på varenda plagg typ och alla har massa krusiduller,
spets, knappar eller ja nåt annat :O
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Citat från KiWININJA
asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?
Jag köpte min på h&m!
Jabba
Tjej, 29 år
Citat från KiWININJA
Citat från masshysteria
Citat från KiWININJA
Citat från Argh
[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]
asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?
H&M, kostar typ 50 spänn eller så.
ja fast här i örebro verkar dom inte ha den...kollat på varenda plagg typ och alla har massa krusiduller,
spets, knappar eller ja nåt annat :O
Kolla på deras hemsida..
Argh
Tjej, 32 år
KiWININJA, köpte iofs min i somras, annars ska det finnas liknande på H&M!
IAMNINJA
Tjej, 32 år
Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

