Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:37
Argh Tjej, 32 år


coppercab Tjej, 32 år

102 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:38
coppercab Tjej, 32 år

Citat från Argh




svankar du typ extremt mycket där?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:39
Argh Tjej, 32 år

coppercab, nej det tror jag inte..

Minna Tjej, 30 år

667 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:40
Minna Tjej, 30 år

Citat från coppercab


Citat från Argh



svankar du typ extremt mycket där?


Har inte så väldigt många redan frågat den här jävla frågan? Ta inte upp detta igen SNÄLLA.

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:40
Skrattfeber Tjej, 32 år

Man borde skapa en tråd för att diskutera den där svanken...

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:41
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

Eller en tråd för varför det första jag la märke till i bilden var damsugaren i hörnet.

IAMNINJA Tjej, 32 år

1 262 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:42
IAMNINJA Tjej, 32 år

Citat från Argh


[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]


asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:42
masshysteria Kille, 33 år

Citat från KiWININJA


Citat från Argh

[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]

asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?


H&M, kostar typ 50 spänn eller så.

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:43
glencoco 31 år

Citat från Minna


Citat från coppercab

Citat från Argh



svankar du typ extremt mycket där?

Har inte så väldigt många redan frågat den här jävla frågan? Ta inte upp detta igen SNÄLLA.


Citat från Skrattfeber

Man borde skapa en tråd för att diskutera den där svanken...




<33333

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:43
Argh Tjej, 32 år

Citat från KiWININJA


Min är från Gina Tricot!

IAMNINJA Tjej, 32 år

1 262 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:44
IAMNINJA Tjej, 32 år

Citat från masshysteria


Citat från KiWININJA

Citat från Argh

[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]

asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?

H&M, kostar typ 50 spänn eller så.


ja fast här i örebro verkar dom inte ha den...kollat på varenda plagg typ och alla har massa krusiduller,
spets, knappar eller ja nåt annat :O

thearmyoffaggots Tjej, 32 år

Citat från KiWININJA


asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?


Jag köpte min på h&m!

Jabba Tjej, 29 år

2 824 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:46
Jabba Tjej, 29 år

Citat från KiWININJA


Citat från masshysteria

Citat från KiWININJA

Citat från Argh

[IMG]http://i56.tinypic.com/iqev6x.jpg[/IM]
[IMG]http://i51.tinypic.com/5oup87.jpg[/IM]

asså vart hittar alla en sån kjol? :O
Jag hittar den inte någonstans...?

H&M, kostar typ 50 spänn eller så.

ja fast här i örebro verkar dom inte ha den...kollat på varenda plagg typ och alla har massa krusiduller,
spets, knappar eller ja nåt annat :O


Kolla på deras hemsida..

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:48
Argh Tjej, 32 år

KiWININJA, köpte iofs min i somras, annars ska det finnas liknande på H&M!

IAMNINJA Tjej, 32 år

1 262 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:52
IAMNINJA Tjej, 32 år

Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet