Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ledsnalina Tjej, 31 år

4 875 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 21:06
ledsnalina Tjej, 31 år


Chillar i pappas tröja liksom.

SICK 30 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 21:19
SICK 30 år

Viking du är snygggggggg

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:01
glencoco 31 år


Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:08
sinuskurva Tjej, 31 år

hubert: åh är det där tygpåsen för typ 20:- eller vad det var?
fiiint, tror du gillar blått f.ö!

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:09
glencoco 31 år

^precis 20-kronorspåsen <3 It's the best.

Asså hihi, jag kan tycka att det är snyggt, men just nu var det för att inga andra byxor passade! annars skulle jag ha svarta cheap monday. + det är ju trots allt håkiz man ska se, och då måste man ha lite sailortema.

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:11
sinuskurva Tjej, 31 år

Hahah sant!
F.ö så tror jag att det skulle vara snyggare med ett mer neutralt bälte

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:13
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

Citat från hipsterhubert


Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)[/i]

Fett schysst stil även om det inte riktigt är min stil så var den fett cool :)

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:15
glencoco 31 år

Citat från Vattenflaskan


Citat från hipsterhubert

Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)

Fett schysst stil även om det inte riktigt är min stil så var den fett cool :)


Believe me, det är inte min stil heller! Var bara sugen på att vara popare för en dag, och vilken dag passar inte bättre än en popfestivaldag?

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:15
havet Tjej, 33 år



Skinnjackan (elin kling för H&M)
Tshirt med avklippta armar (Urban outfitters)
High waist jeans (Weekday)
Låga kängor (Vagabond)

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:15
SnappleBapple Kille, 32 år

Fint, Anna!

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:16
havet Tjej, 33 år

Citat från SnappleBapple


Fint, Anna!

Tack Sofus! :)

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

finfint

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:17
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

Citat från hipsterhubert


Citat från Vattenflaskan

Citat från hipsterhubert

Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)

Fett schysst stil även om det inte riktigt är min stil så var den fett cool :)

Believe me, det är inte min stil heller! Var bara sugen på att vara popare för en dag, och vilken dag passar inte bättre än en popfestivaldag?


Så sant som det är sagt. ^^

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:18
havet Tjej, 33 år

Citat från Gordon_Freeman


finfint

Tackar!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:37
Argh Tjej, 32 år

Känns tråkigt att hamna här nere -->


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet