Dagens outfit [bildtråd]
Viking du är snygggggggg
Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)
hubert: åh är det där tygpåsen för typ 20:- eller vad det var?
fiiint, tror du gillar blått f.ö!
^precis 20-kronorspåsen <3 It's the best.
Asså hihi, jag kan tycka att det är snyggt, men just nu var det för att inga andra byxor passade! annars skulle jag ha svarta cheap monday. + det är ju trots allt håkiz man ska se, och då måste man ha lite sailortema.
Hahah sant!
F.ö så tror jag att det skulle vara snyggare med ett mer neutralt bälte
Citat från hipsterhubert
Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)[/i]
Fett schysst stil även om det inte riktigt är min stil så var den fett cool :)
Citat från Vattenflaskan
Citat från hipsterhubert
Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)
Fett schysst stil även om det inte riktigt är min stil så var den fett cool :)
Believe me, det är inte min stil heller! Var bara sugen på att vara popare för en dag, och vilken dag passar inte bättre än en popfestivaldag?
Skinnjackan (elin kling för H&M)
Tshirt med avklippta armar (Urban outfitters)
High waist jeans (Weekday)
Låga kängor (Vagabond)
Fint, Anna!
finfint
Citat från hipsterhubert
Citat från Vattenflaskan
Citat från hipsterhubert
Såhär kommer jag att se ut på Umeå Open, så är det någon som ska dit härifrån så får ni gärna hälsa! (Obs: kommer inte gå cpsnett det är bara för att jag älskar att överposera)
Fett schysst stil även om det inte riktigt är min stil så var den fett cool :)
Believe me, det är inte min stil heller! Var bara sugen på att vara popare för en dag, och vilken dag passar inte bättre än en popfestivaldag?
Så sant som det är sagt. ^^
Känns tråkigt att hamna här nere -->
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
