Dagens outfit [bildtråd]
fourtwenty
Kille, 34 år
arg_snigel
Tjej, 29 år
funeralparty
Tjej, 33 år
Citat från KiWININJA
Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/
jag har köpt min på indiska i örebro
Ekstacy
Kille, 35 år
haru så breda axlar :O
MESPOP
34 år
Det är en halsduk på ena axeln som gör så det ser bredare ut,
men ja. Jag är ganska bredaxlad! Hoho.
Ekstacy
Kille, 35 år
får dig o se ut som en manga figur!
Elenius
Tjej, 33 år
sinuskurva
Tjej, 31 år
[i]Citat från KiWININJA
Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KJO&shoptype=S
Det är väl typ den där?
Oj, men det fjärde alternativet.
sinuskurva
Tjej, 31 år
Yes. Grön klänning med spets, mina fina halsduk och bruna strumpbyxor.
Var för en gångs skull inte svart och svårt.
Till detta hade jag kängor men den bilden försvann.

SICK
30 år
Rakamej
Tjej, 31 år
snyggt, sick
padawan
Kille, 35 år
noodlehead
Tjej, 31 år
sinuskurva
Tjej, 31 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet






