Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fourtwenty Kille, 34 år

1 735 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 22:54
fourtwenty Kille, 34 år


köpte tshirten idag på jackojones

arg_snigel Tjej, 29 år

1 137 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 08:02
arg_snigel Tjej, 29 år


Lika simpelt som vanligt! :)

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 08:52
funeralparty Tjej, 33 år

Citat från KiWININJA


Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/


jag har köpt min på indiska i örebro

Ekstacy Kille, 35 år

2 542 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 08:56
Ekstacy Kille, 35 år

haru så breda axlar :O

MESPOP 34 år

16 130 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 08:58
MESPOP 34 år

Det är en halsduk på ena axeln som gör så det ser bredare ut,
men ja. Jag är ganska bredaxlad! Hoho.

Ekstacy Kille, 35 år

2 542 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 08:58
Ekstacy Kille, 35 år

får dig o se ut som en manga figur!

Elenius Tjej, 33 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 09:01
Elenius Tjej, 33 år

Jabba Tjej, 29 år

2 824 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 11:14
Jabba Tjej, 29 år

Citat från KiWININJA


Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/


Finns visst på hemsidan? Leta runt lite bara.

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 11:26
sinuskurva Tjej, 31 år

[i]Citat från KiWININJA


Hemsidan finns det inga sånna, i butiken hittar ja inga, och inte heller i några andra butiker... :O
Asså alltid när ja vill ha något snyggt så finns de inte i örebro :/

http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KJO&shoptype=S
Det är väl typ den där?
Oj, men det fjärde alternativet.

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 11:31
sinuskurva Tjej, 31 år

Yes. Grön klänning med spets, mina fina halsduk och bruna strumpbyxor.
Var för en gångs skull inte svart och svårt.
Till detta hade jag kängor men den bilden försvann.

SICK 30 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 11:34
SICK 30 år

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 11:35
Rakamej Tjej, 31 år

snyggt, sick

padawan Kille, 35 år

782 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 12:14
padawan Kille, 35 år

noodlehead Tjej, 31 år

1 674 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 12:45
noodlehead Tjej, 31 år



ojoj nippleshow

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
1 april 2011 kl. 13:46
sinuskurva Tjej, 31 år

Jag typ bytte om, dvs. satte på mig en kenttröja.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet