Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:15
broderkent Tjej, 29 år

^snyggt

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:19
broderkent Tjej, 29 år


sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:20
sinuskurva Tjej, 31 år

broderkent: no offence men din hållning ser jättekonstigt ut. skorna på första bilden var jättefina!

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:21
glencoco 31 år

Är tröjan/linnet blått eller grått? Det ser lite halvblått ut, och jag måste erkänna att det var en najs matchning mot kjolen.

håller med hav om hållningen dock :(

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:23
broderkent Tjej, 29 år

det är inte hållningen tråden handlar om, såatte det behöver ni inte ens kommentera, det gör mig bara ledsen, vilket ni kanske kunde klura ut redan innan? det är bara på bilderna för jag visste inte om halsduken skulle synas annars. och tröjan är grå

AFI Tjej, 31 år

2 184 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:23
AFI Tjej, 31 år

det var snyggt, broderkent!

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:23
Rakamej Tjej, 31 år

tack, broderkent :*

Aiko Kille, 33 år

11 578 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:27
Aiko Kille, 33 år

sten, broderkent, rakamej: Skitsnyggt alla tre!

Och sen måste jag tillägga, fan vad känslokallt att hoppa på folks hållning i en outfittråd. Om det var mag-tråden så skulle jag förstått om ni kommenterade sånt, men här ska ni kolla på kläderna och inget annat. (Eventuellt om en viss frisyr/sminkning passar ihop med kläderna, men ni fattar...)

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:28
Rakamej Tjej, 31 år

tack baby sebs :*

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:29
FSM Kille, 34 år

Men herregud, tar man illa upp av "du står konstigt", så bör man inte ens vistas på internet.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:29
sten Tjej, 32 år

inAMERiCA: Tack!

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:30
broderkent Tjej, 29 år

AFI, inAMERICA: tack så jättemycket!

FSM: men det är ju precis som inAMERICA sa: det är en dagens outfit tråd. det hade varit skillnad om det hade varit din mage tråd eller någonting. jag vill inte höra om att jag har dålig hållning här.

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:35
sinuskurva Tjej, 31 år

Omg, major fight det blev, sade inte att du hade dålig hållning, sade att det såg konstigt ut, och inte att just du såg konstig ut, hållning kan ju påverkas om man t ex har ont i ryggen, och det var snarare den eller en liknande faktor som jag försökte få reda på genom att säga så, men please, här kan ni inte ta någonting.

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:38
broderkent Tjej, 29 år

Citat från Hav


Omg, major fight det blev, sade inte att du hade dålig hållning, sade att det såg konstigt ut, och inte att just du såg konstig ut, hållning kan ju påverkas om man t ex har ont i ryggen, och det var snarare den eller en liknande faktor som jag försökte få reda på genom att säga så, men please, här kan ni inte ta någonting.

jag sa ju att det var för att jag inte var säker på om halduken skulle synas annars eller inte, därför stod jag konstigt

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
28 mars 2011 kl. 18:39
sinuskurva Tjej, 31 år

Citat från broderkent


Citat från Hav

Omg, major fight det blev, sade inte att du hade dålig hållning, sade att det såg konstigt ut, och inte att just du såg konstig ut, hållning kan ju påverkas om man t ex har ont i ryggen, och det var snarare den eller en liknande faktor som jag försökte få reda på genom att säga så, men please, här kan ni inte ta någonting.

jag sa ju att det var för att jag inte var säker på om halduken skulle synas annars eller inte, därför stod jag konstigt


ja exakt, men det sade du inte i din första post med kläderna, utan senare när jag kommenterade det.
nuf' said.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet