Dagens outfit [bildtråd]
^snyggt
broderkent: no offence men din hållning ser jättekonstigt ut. skorna på första bilden var jättefina!
Är tröjan/linnet blått eller grått? Det ser lite halvblått ut, och jag måste erkänna att det var en najs matchning mot kjolen.
håller med hav om hållningen dock :(
det är inte hållningen tråden handlar om, såatte det behöver ni inte ens kommentera, det gör mig bara ledsen, vilket ni kanske kunde klura ut redan innan? det är bara på bilderna för jag visste inte om halsduken skulle synas annars. och tröjan är grå
det var snyggt, broderkent!
tack, broderkent :*
sten, broderkent, rakamej: Skitsnyggt alla tre!
Och sen måste jag tillägga, fan vad känslokallt att hoppa på folks hållning i en outfittråd. Om det var mag-tråden så skulle jag förstått om ni kommenterade sånt, men här ska ni kolla på kläderna och inget annat. (Eventuellt om en viss frisyr/sminkning passar ihop med kläderna, men ni fattar...)
tack baby sebs :*
Men herregud, tar man illa upp av "du står konstigt", så bör man inte ens vistas på internet.
inAMERiCA: Tack!
AFI, inAMERICA: tack så jättemycket!
FSM: men det är ju precis som inAMERICA sa: det är en dagens outfit tråd. det hade varit skillnad om det hade varit din mage tråd eller någonting. jag vill inte höra om att jag har dålig hållning här.
Omg, major fight det blev, sade inte att du hade dålig hållning, sade att det såg konstigt ut, och inte att just du såg konstig ut, hållning kan ju påverkas om man t ex har ont i ryggen, och det var snarare den eller en liknande faktor som jag försökte få reda på genom att säga så, men please, här kan ni inte ta någonting.
Citat från Hav
Omg, major fight det blev, sade inte att du hade dålig hållning, sade att det såg konstigt ut, och inte att just du såg konstig ut, hållning kan ju påverkas om man t ex har ont i ryggen, och det var snarare den eller en liknande faktor som jag försökte få reda på genom att säga så, men please, här kan ni inte ta någonting.
jag sa ju att det var för att jag inte var säker på om halduken skulle synas annars eller inte, därför stod jag konstigt
Citat från broderkent
Citat från Hav
Omg, major fight det blev, sade inte att du hade dålig hållning, sade att det såg konstigt ut, och inte att just du såg konstig ut, hållning kan ju påverkas om man t ex har ont i ryggen, och det var snarare den eller en liknande faktor som jag försökte få reda på genom att säga så, men please, här kan ni inte ta någonting.
jag sa ju att det var för att jag inte var säker på om halduken skulle synas annars eller inte, därför stod jag konstigt
ja exakt, men det sade du inte i din första post med kläderna, utan senare när jag kommenterade det.
nuf' said.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

