Dagens outfit [bildtråd]
^ jag antog att det var något sådant, att inte kläderna skulle visas rätt. Förstår att ingen kan gå runt med den hållningen en längre tid, i alla fall inte utan att få diverse låsningar och massor aj. Du skrev dessutom inte något om det i första inlägget.
Om du känner dig kränkt och så ber jag om ursäkt, det var inte min avsikt med inlägget.
haha alltså vad cp alla är.
asfina kläder broderkent!
Haha, chill tröja. älskar den.
Var köpt?
Gina tricot, fast det är typ storlek XL haha!
Mmme me gusta.
Jag måste skicka in någon till affären, köpa tröjan, snabbt lägga ned den i en beyond retro-påse och twittra om fyndet innan någon misstänker något.
NÅGON SOM VILL VARA MODELL FÖR MIG NÄSTA VECKA? ganska urgent :(
AJDiiiZ,
Åååh, älskar snickarbralls!!
Poppis <3
Comalive
väldigt snygga patcher!
köpt eller gjort själv?
Citat från thearmyoffaggots
AJDiiiZ,
Åååh, älskar snickarbralls!!
Eller huuuur!
Trodde aldrig jag skulle ta på mig något sådant, men jag älskar dem :( haha.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet




