Dagens outfit [bildtråd]
min emily strange tröja jag hittade i garderoben och tyckte jag kunde förfina så klippte av halsen (Y)
+ mina mörkblå jeans och mina fina kängor (Y)
forest, Wand, Paaaff - tack!
BLASTOISE, jag måste tyvärr göra dig besviken och säga att den är från femtiotalet, alltså ärvd från min mormor. Så jag vet inte!
Vad synd, sjukt snygg var den!
snyggt
hipsterhubert: hade sett bättre ut med andra skor.
Nej det är ju mina favoritskor!!!!!
billiga skor från berlin 3<33<3<
Citat från hipsterhubert
Nej det är ju mina favoritskor!!!!!
billiga skor från berlin 3<33<3<
assnygga ju!
huberthuberthubert tröjan var?!?!?!? Omg fab du är!
Jag kände mig asfab, så najs att det revealed!
Den är köpt på New Yorker. Dock i Berlin, men lär ju finnas här också.
Håhå okej tack!! Skorna var väldigt fina dom.
hipsterhubert: FAN vad snygga skor
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet



