Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:44
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Thias


Citat från bebo

Citat från Thias

Citat från bebo

Jag har fortfarande inte fått ett enda svar om varför det enbart är tjejen som ska skydda sig när båda kan skydda sig?

Tillit på sin partner!
om du inte vet vad det ordet betyder så slå upp det

Skaffa en p-ring och be henne sätta in den eller bär kondom = problemet löst. Varför ska enbart hon skydda sig? Varför är det så fruktansvärt svårt att se till att skydda sig själv?

Läs pimpmypenis post nyss
Varför ska alltid killen ha kondom? om du vänder på frågan....


För att han inte vill bli pappa? Om tjejen vill bli mamma, använd kondom. Om ingen av er vill bli föräldrar = använd kondom.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:44
Thias Kille, 38 år

Citat från pimpmypenis


bebo:
Alltså, en random?
Talar du om one night stands? För vi övriga verkar tala om förhållanden.


Precis =)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:44
u_suck_tbh 34 år

Citat från pimpmypenis


Alltså, en random?
Talar du om one night stands? För vi övriga verkar tala om förhållanden.



Var också av den uppfattningen tills nyss.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:45
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Argh


Citat från bebo

Eller så bär man kondom för bådas säkerhet. NEJ DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT MER VÄRT ATT FÅ DET LITE SKÖNARE ÄN ATT RISKERA ATT BLI FÖRÄLDER

Det är så jävla mycket skönare utan kondom <3
Hoppas iaf att du använder kondom varje gång du har sex. För vem vet om du går på p-piller? Inte ska man lita på dig.


Ja, och det är idiotiskt, okänsligt och barnsligt att prioritera det framför att bli förälder. Det gäller alla.
Nej, jag har pojkvän, och han ser mig ta mina mediciner varje dag :)

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:45
Thias Kille, 38 år

Citat från bebo


Citat från Thias

Citat från bebo

Citat från Thias

Citat från bebo

Jag har fortfarande inte fått ett enda svar om varför det enbart är tjejen som ska skydda sig när båda kan skydda sig?

Tillit på sin partner!
om du inte vet vad det ordet betyder så slå upp det

Skaffa en p-ring och be henne sätta in den eller bär kondom = problemet löst. Varför ska enbart hon skydda sig? Varför är det så fruktansvärt svårt att se till att skydda sig själv?

Läs pimpmypenis post nyss
Varför ska alltid killen ha kondom? om du vänder på frågan....

För att han inte vill bli pappa? Om tjejen vill bli mamma, använd kondom. Om ingen av er vill bli föräldrar = använd kondom.


Om du inte märkte så pratade vi om fasta förhållanden inte one night stands....

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:46
Skrattfeber Tjej, 31 år

Fast i stundens hetta kanske man inte tänker på oönskade graviditeter osv.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:47
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från pimpmypenis


bebo:
Alltså, en random?
Talar du om one night stands? För vi övriga verkar tala om förhållanden.


Ja, det gjorde jag. Ärligt talat vet jag inte vad jag tycker om förhållanden och oskyddat sex där, upp till dem. Jag menade sin sexpartner, alltså någon random man inte har någon relation till.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:47
bebo_ Tjej, 33 år

Ber om ursäkt om jag skapade förvirring, haha :) Jag menade enbart engångsligg!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:48
Bloodbath 33 år


För att han inte vill bli pappa? Om tjejen vill bli mamma, använd kondom. Om ingen av er vill bli föräldrar = använd kondom.[/i]

Asså rätta mig om jag har fel, men du är kristen va?
För du verkar tycka att sex = endast i fortplantningssyfte.

Kondomer förstör njutningen hos killen så att den nästan når noll, och av min erfarenhet så brukar inte kvinnor njuta speciellt mycket då heller.
And why do I have sex? Why because it's pleasureable!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:48
Argh Tjej, 32 år

Citat från bebo


Ja, och det är idiotiskt, okänsligt och barnsligt att prioritera det framför att bli förälder. Det gäller alla.
Nej, jag har pojkvän, och han ser mig ta mina mediciner varje dag :)


Alla gör vi misstag, men hey, låt det gå ut över ungen och pappan och allt och alla!
Ja, alla är vi olika, vissa andra litar helt enkelt på sina partners! :))))

Edit: Förstår dig mycket bättre om det bara gäller engångsligg...

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:48
Thias Kille, 38 år

Citat från BloodBath



För att han inte vill bli pappa? Om tjejen vill bli mamma, använd kondom. Om ingen av er vill bli föräldrar = använd kondom.

Asså rätta mig om jag har fel, men du är kristen va?
För du verkar tycka att sex = endast i fortplantningssyfte.

Kondomer förstör njutningen hos killen så att den nästan når noll, och av min erfarenhet så brukar inte kvinnor njuta speciellt mycket då heller.
And why do I have sex? Why because it's pleasureable!


Amen =)

Hush Tjej, 32 år

454 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:48
Hush Tjej, 32 år

Sen så kan det vara så att även om ni skyddar er så blir ni med barn iaf. Inget skydd är 100%

Davidtoivonen Kille, 30 år

59 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:49
Davidtoivonen Kille, 30 år

Väldigt rolig att se att alla glorifierar kondomer! Finns ju dock ett problem med den teorin. Kondomen har lika stor chans att brista som p-piller har att inte verka just den gången.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:50
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från BloodBath



För att han inte vill bli pappa? Om tjejen vill bli mamma, använd kondom. Om ingen av er vill bli föräldrar = använd kondom.

Asså rätta mig om jag har fel, men du är kristen va?
För du verkar tycka att sex = endast i fortplantningssyfte.

Kondomer förstör njutningen hos killen så att den nästan når noll, och av min erfarenhet så brukar inte kvinnor njuta speciellt mycket då heller.
And why do I have sex? Why because it's pleasureable!


Nej.
Självklart för njutning också (bästa jag vet)

Jaha? Du slipper bli förälder på ett enkelt sätt, men för att du ska få det lite skönare så skiter du i i det. Eller?

Upprorsmakare 33 år

7 794 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2012 kl. 19:50
Upprorsmakare 33 år

Citat från ThaCookieMonsta


Väldigt rolig att se att alla glorifierar kondomer! Finns ju dock ett problem med den teorin. Kondomen har lika stor chans att brista som p-piller har att inte verka just den gången.

Nej.
Då har man bevarat kondomen dåligt, som i sin bakficka, under en längre period.
Eller så har man för liten storlek.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet