Abort - Rätt eller fel?
Vänta vad.. hur så? Jag vaknade precis, JAG FÖRSTÅR INTEEEEEEEEEEEE.
Om du menar att jag tog bort det du skrev, la till min egen text, fast glömde att ta bort ditt namn på citatet?
Citat från Dalek
Citat från panama
Vänta vad.. hur så? Jag vaknade precis, JAG FÖRSTÅR INTEEEEEEEEEEEE.
Om du menar att jag tog bort det du skrev, la till min egen text, fast glömde att ta bort ditt namn på citatet?
Ja, något i den stilen verkar det som.
:$
MEN BYT NAMN PANAMA, JAG SITTER OCH SJUNGER FÖR MIG SJÄLV VARJE GÅNG JAG SER DIG D: Ej okej punkt
i så fall är sperma också bebisar och då ligger vi risigt till med mord asså o.O
Haha sjunger på vadå?
Och du är i alla trådar... Jag får pms....
så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?
Citat från Falaphel
HAHA. Sjunga för Van Halen, pinsamt.
Jag försöker ragga till mig någon att spela Minecraft med, du får chilla!
Citat från annaeek
så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?
vem fan bryr sig om hästar
Citat från Akterskytt
Citat från annaeek
så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?
vem fan bryr sig om hästar
Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?
Citat från annaeek
Citat från Akterskytt
Citat från annaeek
så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?
vem fan bryr sig om hästar
Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?
Inte jag, jag är för abort så.
Citat från Akterskytt
Citat från annaeek
Citat från Akterskytt
Citat från annaeek
så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?
vem fan bryr sig om hästar
Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?
Inte jag, jag är för abort så.
Varför svarade du ens på det då?
Citat från annaeek
Citat från Akterskytt
Citat från annaeek
Citat från Akterskytt
Citat från annaeek
så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?
vem fan bryr sig om hästar
Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?
Inte jag, jag är för abort så.
Varför svarade du ens på det då?
För att hästar inte är betydliga för mig.
Det jag ville få fram var att om folk tycker att det är okej att äta kött, bära päls, avliva djur för småsaker, då kan de inte vara emot abort.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet