Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 13:58
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Vänta vad.. hur så? Jag vaknade precis, JAG FÖRSTÅR INTEEEEEEEEEEEE.

Om du menar att jag tog bort det du skrev, la till min egen text, fast glömde att ta bort ditt namn på citatet?

Riddler Kille, 32 år

779 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 13:59
Riddler Kille, 32 år

Citat från panama


Vänta vad.. hur så? Jag vaknade precis, JAG FÖRSTÅR INTEEEEEEEEEEEE.

Om du menar att jag tog bort det du skrev, la till min egen text, fast glömde att ta bort ditt namn på citatet?


Ja, något i den stilen verkar det som.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:00
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Dalek


Citat från panama

Vänta vad.. hur så? Jag vaknade precis, JAG FÖRSTÅR INTEEEEEEEEEEEE.

Om du menar att jag tog bort det du skrev, la till min egen text, fast glömde att ta bort ditt namn på citatet?

Ja, något i den stilen verkar det som.


:$

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:02
Falaphel Kille, 34 år

MEN BYT NAMN PANAMA, JAG SITTER OCH SJUNGER FÖR MIG SJÄLV VARJE GÅNG JAG SER DIG D: Ej okej punkt

lilyxo Tjej, 30 år

466 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:03
lilyxo Tjej, 30 år

i så fall är sperma också bebisar och då ligger vi risigt till med mord asså o.O

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:03
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Haha sjunger på vadå?

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:07
Falaphel Kille, 34 år


Och du är i alla trådar... Jag får pms....

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:20
Delfinglitter Tjej, 34 år

så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:21
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Falaphel


HAHA. Sjunga för Van Halen, pinsamt.

Jag försöker ragga till mig någon att spela Minecraft med, du får chilla!

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:22
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från annaeek


så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?



vem fan bryr sig om hästar

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:23
Delfinglitter Tjej, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från annaeek

så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?



vem fan bryr sig om hästar


Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:23
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från annaeek


Citat från Akterskytt

Citat från annaeek

så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?



vem fan bryr sig om hästar

Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?



Inte jag, jag är för abort så.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:24
Delfinglitter Tjej, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från annaeek

Citat från Akterskytt

Citat från annaeek

så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?



vem fan bryr sig om hästar

Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?


Inte jag, jag är för abort så.


Varför svarade du ens på det då?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:25
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från annaeek


Citat från Akterskytt

Citat från annaeek

Citat från Akterskytt

Citat från annaeek

så man får inte göra abort, men att avliva ett fullvuxet djur, t.ex en häst för att den kanske inte kan gå lektioner längre... det är okej?



vem fan bryr sig om hästar

Vem bryr sig om en cellklump som inte är född?


Inte jag, jag är för abort så.

Varför svarade du ens på det då?




För att hästar inte är betydliga för mig.

Delfinglitter Tjej, 34 år

1 076 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2011 kl. 14:27
Delfinglitter Tjej, 34 år

Det jag ville få fram var att om folk tycker att det är okej att äta kött, bära päls, avliva djur för småsaker, då kan de inte vara emot abort.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet