Abort - Rätt eller fel?
Citat från CharmTroll1
Citat från TBDM
Jag kanske är gravid, det finns en väldigt stor chans till att jag är det.
Ska självklart testa mig så snabbt jag kan.
Men om jag är det så skulle jag göra abort. Jag vill inte ha någonting alls att göra med mitt ex och jag skulle aldrig klara av att ha honom med mig i resten av mitt liv. Det är inte bra för barnet heller, enligt mig.
Jag är inte mogen nog att ta hand om ett barn. Jag skulle absolut inte ha råd att ha ett barn.
Men när jag blir äldre och har ett stabilt förhållande så skulle jag aldrig kunna göra abort.
:))))
du väljer pengar före liv.
Jag tror nog att hon väljer att inte skada sitt barn genom att inte kunna ta hand om det, snarare än enbart pengar :)
Citat från CharmTroll1
Citat från TBDM
Jag kanske är gravid, det finns en väldigt stor chans till att jag är det.
Ska självklart testa mig så snabbt jag kan.
Men om jag är det så skulle jag göra abort. Jag vill inte ha någonting alls att göra med mitt ex och jag skulle aldrig klara av att ha honom med mig i resten av mitt liv. Det är inte bra för barnet heller, enligt mig.
Jag är inte mogen nog att ta hand om ett barn. Jag skulle absolut inte ha råd att ha ett barn.
Men när jag blir äldre och har ett stabilt förhållande så skulle jag aldrig kunna göra abort.
:))))
du väljer pengar före liv.
om hon inte känner att hon är mogen nog att ha barn eller inte ha råd med det då är det väll bara bra att göra abort
Kondomer är dyrt grabbar ta det lugnt
Ett foster är fan inte ett liv, då skulle alla killar i världen vara kallblodiga mördare som mördar för nöjes skull. SPERMA ÄR OCKSÅ BARN
Depends...
Citat från TruckerSex
Ett foster är fan inte ett liv, då skulle alla killar i världen vara kallblodiga mördare som mördar för nöjes skull. SPERMA ÄR OCKSÅ BARN
Jag är en massmördare :O
^ är du även kannibal?
Eget val
Citat från jagjagjag
Citat från panama
Citat från jagjagjag
Citat från mRosquist
Citat från jagjagjag
Citat från Babsaan
fel fel fel
Ja, Abort är fel. Fel som fan.
Motivation? (!)
SÅ det är rätt att döda hux flux?
Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.
Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.
Så om nån skulle våldta dig, skulle du säga att du är skyldig att föda barnet om du blir gravid?
Abort är ju något som mamman får bestämma själv.
Själv, om fallet var så att jag blev gravid, så skulle jag föda barnet och adoptera bort det till någon familj som jag vet kommer älska barnet & ta hand om det.
Om jag visste att jag varken kunde ta hand om det ekonomiskt, fysiskt eller psykiskt.
Då är det bättre att låta livet leva, fast ge barnet till någon som t.ex försökt få barn men aldrig lyckats.
Bara barnet får det bra.
Edit; Sedan är det ju olika från person till person.
Citat från Husneger
klart man undrar, betyder inte att man får ett dåligt liv?
Fan va du vrider på allting.
Och nu kommer jag inte ens ihåg var i diskussionen vi var ):
Citat från Dalek
Citat från jagjagjag
Citat från panama
Citat från jagjagjag
Citat från mRosquist
Citat från jagjagjag
Citat från Babsaan
fel fel fel
Ja, Abort är fel. Fel som fan.
Motivation? (!)
SÅ det är rätt att döda hux flux?
Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.
Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.
Man ligger inte bara för att göra barn, man ligger för att det är jävligt skönt också.
Eller, knullar du bara för att försöka få ett barn eller vadå?
Citat från panama
Citat från Dalek
Citat från jagjagjag
Citat från panama
Citat från jagjagjag
Citat från mRosquist
Citat från jagjagjag
Citat från Babsaan
fel fel fel
Ja, Abort är fel. Fel som fan.
Motivation? (!)
SÅ det är rätt att döda hux flux?
Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.
Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.
Man ligger inte bara för att göra barn, man ligger för att det är jävligt skönt också.
Eller, knullar du bara för att försöka få ett barn eller vadå?
Wait, what? Tror något i det där citatet gick jävligt fel.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet