Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från jagjagjag


Citat från mRosquist

Citat från jagjagjag

Citat från Babsaan

fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.

Motivation? (!)

SÅ det är rätt att döda hux flux?


Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.

Anunnaki Kille, 31 år

5 548 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:34
Anunnaki Kille, 31 år

Rätt.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Cherrykid


Citat från panama

Bokstäver heter det..lol

jag vet
men kan ju inte skriva bokstaver
ok??


Jo jag fattade det när du började skriva utan svenska bokstäver.

KUKSUG Tjej, 34 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:35
KUKSUG Tjej, 34 år

Citat från panama


Citat från jagjagjag

Citat från mRosquist

Citat från jagjagjag

Citat från Babsaan

fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.

Motivation? (!)

SÅ det är rätt att döda hux flux?

Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.


Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från jagjagjag


Citat från panama

Citat från jagjagjag

Citat från mRosquist

Citat från jagjagjag

Citat från Babsaan

fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.

Motivation? (!)

SÅ det är rätt att döda hux flux?

Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.

Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.


Eller så använder man ett REDIGT jävla preventivmedel?

stenkol 29 år

968 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:39
stenkol 29 år


Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.

Oh dear. Välkommen till 2011, vi knullar faktiskt för att det är skönt också, inte bara för att reproducera oss.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Cherrykid



MEN OMG
vrfr citerar du da????
forsoker skriva sant som inhaller svenska bokstaver sa lite som moiligt
men nej
everyone still has to start picking on me


Bryr mig så lite om du använder svenska bokstäver eller ej, men du både skriver och formulerar dig som en tioåring.
Och nu bortser jag från att du inte använder svenska bokstäver.

Aja topic

stenkol 29 år

968 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:40
stenkol 29 år


Eller så använder man ett REDIGT jävla preventivmedel?

... My point.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Afternoon



Eller så använder man ett REDIGT jävla preventivmedel?

... My point.


Din kommentar var lite bättre dock tbh

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Cherrykid



for att jag ar tonaring
och har bara bott i svergie 3 ar?


Afternoon är fjorton år och verkar mer vettig än vad du gör.

Men shit the same, topic istället.

Cherrykid Tjej, 30 år

729 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:49
Cherrykid Tjej, 30 år

Citat från panama


Citat från Cherrykid


for att jag ar tonaring
och har bara bott i svergie 3 ar?

Afternoon är fjorton år och verkar mer vettig än vad du gör.

Men shit the same, topic istället.


mhmm
ur so great
u know everything

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2011 kl. 23:27
Thias Kille, 38 år

panama
Bli gravid och skaffa barn, gör en abort och se hur du mår efteråt istället för att sitta och snacka massa skit.

Cherrykid Tjej, 30 år

729 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2011 kl. 23:32
Cherrykid Tjej, 30 år

thank you

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2011 kl. 00:10
Falaphel Kille, 34 år

Tror jag fortsätter med mitt "spam"
STAAAAAAAAAAAAAAAAMCEEEEEEEEEEEEELLEEEEEEEEEEEEER!

GDRAGON Kille, 32 år

11 227 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2011 kl. 00:10
GDRAGON Kille, 32 år

Vill man inte ha det så ta bort det då.
Men man ska tänka sig för innan det sker.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet