Abort - Rätt eller fel?
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från jagjagjag
Citat från mRosquist
Citat från jagjagjag
Citat från Babsaan
fel fel fel
Ja, Abort är fel. Fel som fan.
Motivation? (!)
SÅ det är rätt att döda hux flux?
Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.
Anunnaki
Kille, 31 år
Rätt.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från Cherrykid
Citat från panama
Bokstäver heter det..lol
jag vet
men kan ju inte skriva bokstaver
ok??
Jo jag fattade det när du började skriva utan svenska bokstäver.
KUKSUG
Tjej, 34 år
Citat från panama
Citat från jagjagjag
Citat från mRosquist
Citat från jagjagjag
Citat från Babsaan
fel fel fel
Ja, Abort är fel. Fel som fan.
Motivation? (!)
SÅ det är rätt att döda hux flux?
Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.
Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från jagjagjag
Citat från panama
Citat från jagjagjag
Citat från mRosquist
Citat från jagjagjag
Citat från Babsaan
fel fel fel
Ja, Abort är fel. Fel som fan.
Motivation? (!)
SÅ det är rätt att döda hux flux?
Att dö död på ett embryo är knappast mord. Ett embryo har inga känslor och kan inte känna någonting.
Du kan väl likaväl mörda en blomma och kalla det för mord.
Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.
Eller så använder man ett REDIGT jävla preventivmedel?
stenkol
29 år
Om man inte vill ha barn ska man ge fan i och knulla.
Oh dear. Välkommen till 2011, vi knullar faktiskt för att det är skönt också, inte bara för att reproducera oss.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från Cherrykid
MEN OMG
vrfr citerar du da????
forsoker skriva sant som inhaller svenska bokstaver sa lite som moiligt
men nej
everyone still has to start picking on me
Bryr mig så lite om du använder svenska bokstäver eller ej, men du både skriver och formulerar dig som en tioåring.
Och nu bortser jag från att du inte använder svenska bokstäver.
Aja topic
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från Afternoon
Eller så använder man ett REDIGT jävla preventivmedel?
... My point.
Din kommentar var lite bättre dock tbh
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från Cherrykid
for att jag ar tonaring
och har bara bott i svergie 3 ar?
Afternoon är fjorton år och verkar mer vettig än vad du gör.
Men shit the same, topic istället.
Thias
Kille, 38 år
panama
Bli gravid och skaffa barn, gör en abort och se hur du mår efteråt istället för att sitta och snacka massa skit.
Cherrykid
Tjej, 30 år
thank you
Falaphel
Kille, 34 år
Tror jag fortsätter med mitt "spam"
STAAAAAAAAAAAAAAAAMCEEEEEEEEEEEEELLEEEEEEEEEEEEER!
GDRAGON
Kille, 32 år
Vill man inte ha det så ta bort det då.
Men man ska tänka sig för innan det sker.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet