Abort - Rätt eller fel?
Celine
Tjej, 34 år
Citat från Cherrykid
Citat från Celine
Jag skulle personligen aldrig någonsin göra abort. Men det beror på min allmänna kärlek till människor.
even if u were lets say
15 and ud gottan raped?
Ja. Även om jag var femton och blev våldtagen. Tanken, och åsikten, har alltid funnits med mig. Hellre föda ett barn och uppfostra det med hjälp av mina föräldrar eller överväga adoption än att radera fostret.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från mRosquist
VAr inte menat som en direkt fråga till dig ^^'
Det var inte menat som en fråga till mig men ändå citerade du mig?
Alrighty then.........................
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från panama
Citat från mRosquist
VAr inte menat som en direkt fråga till dig ^^'
Det var inte menat som en fråga till mig men ändå citerade du mig?
Alrighty then.........................
DEt var ett förtydligande av min fråga, så att andra som läser i denna tråd inte läser det du skrev och missuppfattar hur jag menade.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från mRosquist
DEt var ett förtydligande av min fråga, så att andra som läser i denna tråd inte läser det du skrev och missuppfattar hur jag menade.
Då förstår jag.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
satans va du skriver skevt
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från Cherrykid
men hur kan man saga vrfr det ar fel att gora abort hela tiden utan att forsoka preventiv medel???
assa the answer is obvious?
det ar lattare med allt annat
Ja, men du verkar tycka att det är moraliskt oförsvarbart?
Ja, jag förstår itne varför det skulle vara fel att göra så om man nu vill det.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från Cherrykid
jag sa aldrig att det ar fel med abort
jag skulle gora en
fast det ar fel med att inte bry sig och gora det hela tiden
vad du sager nu*varför det skulle vara fel att göra så om man nu vill det.[*
for att de man gor ar alltid inte det ratta
Jag är ledsen, men jag förstår inte vad du skriver.
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Då är vi fan två
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Bokstäver heter det..lol
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet