Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:21
Rosquist Kille, 33 år

Citat från panama



Jag har sagt minst två gånger nu att jag inte har ett vettigt svar på det du just frågade, förstod du inte?
Kan varken säga nej eller ja.


VAr inte menat som en direkt fråga till dig ^^'

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:22
Celine Tjej, 34 år

Citat från Cherrykid


Citat från Celine

Jag skulle personligen aldrig någonsin göra abort. Men det beror på min allmänna kärlek till människor.

even if u were lets say
15 and ud gottan raped?


Ja. Även om jag var femton och blev våldtagen. Tanken, och åsikten, har alltid funnits med mig. Hellre föda ett barn och uppfostra det med hjälp av mina föräldrar eller överväga adoption än att radera fostret.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:22
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Cherrykid



Du kringår frågan; Tycker du att det är fel att göra så och varför isf?

ja
jag tycker det ar fel och dum;
att ta p piller eller nat ar ju mycket lattare


"Du kringår frågan; Tycker du att det är fel att göra så och varför isf?"

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från mRosquist



VAr inte menat som en direkt fråga till dig ^^'


Det var inte menat som en fråga till mig men ändå citerade du mig?
Alrighty then.........................

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:23
Rosquist Kille, 33 år

Citat från panama


Citat från mRosquist


VAr inte menat som en direkt fråga till dig ^^'

Det var inte menat som en fråga till mig men ändå citerade du mig?
Alrighty then.........................


DEt var ett förtydligande av min fråga, så att andra som läser i denna tråd inte läser det du skrev och missuppfattar hur jag menade.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från mRosquist



DEt var ett förtydligande av min fråga, så att andra som läser i denna tråd inte läser det du skrev och missuppfattar hur jag menade.


Då förstår jag.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

satans va du skriver skevt

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:27
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Cherrykid



men hur kan man saga vrfr det ar fel att gora abort hela tiden utan att forsoka preventiv medel???
assa the answer is obvious?
det ar lattare med allt annat


Ja, men du verkar tycka att det är moraliskt oförsvarbart?
Ja, jag förstår itne varför det skulle vara fel att göra så om man nu vill det.

KUKSUG Tjej, 34 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:29
KUKSUG Tjej, 34 år

Citat från Babsaan


fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:30
Rosquist Kille, 33 år

Citat från jagjagjag


Citat från Babsaan

fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.


Motivation? (!)

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:31
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Cherrykid



jag sa aldrig att det ar fel med abort
jag skulle gora en
fast det ar fel med att inte bry sig och gora det hela tiden
vad du sager nu*varför det skulle vara fel att göra så om man nu vill det.[*
for att de man gor ar alltid inte det ratta


Jag är ledsen, men jag förstår inte vad du skriver.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Då är vi fan två

KUKSUG Tjej, 34 år

237 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:33
KUKSUG Tjej, 34 år

Citat från mRosquist


Citat från jagjagjag

Citat från Babsaan

fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.

Motivation? (!)


SÅ det är rätt att döda hux flux?

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Bokstäver heter det..lol

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:34
Rosquist Kille, 33 år

Citat från jagjagjag


Citat från mRosquist

Citat från jagjagjag

Citat från Babsaan

fel fel fel

Ja, Abort är fel. Fel som fan.

Motivation? (!)

SÅ det är rätt att döda hux flux?


Jag ser det inte som mord så jag förstår inte frågan


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet