Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Varför skulle man ens vilja använda abort som ett preventivmedel? Det är ohyggligt smärtsamt och det är väl inte så jävla svårt att hosta upp 30 kronor per år för p-piller eller dylikt.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 21:57
Rosquist Kille, 33 år

Citat från panama


Varför skulle man ens vilja använda abort som ett preventivmedel? Det är ohyggligt smärtsamt och det är väl inte så jävla svårt att hosta upp 30 kronor per år för p-piller eller dylikt.

Ja men min fråga är varför man inte ska få det om man nu vill det.

Cherrykid Tjej, 30 år

729 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 21:58
Cherrykid Tjej, 30 år

jag tycker folk far bestamma om de vill ha ett barn eller inte

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 21:58
Celine Tjej, 34 år

Jag skulle personligen aldrig någonsin göra abort. Men det beror på min allmänna kärlek till människor.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från mRosquist


Citat från panama

Varför skulle man ens vilja använda abort som ett preventivmedel? Det är ohyggligt smärtsamt och det är väl inte så jävla svårt att hosta upp 30 kronor per år för p-piller eller dylikt.

Ja men min fråga är varför man inte ska få det om man nu vill det.


.. jag skiter väl i din fråga? Jag klämde ur mig en egen fråga.

Cherrykid Tjej, 30 år

729 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 21:59
Cherrykid Tjej, 30 år

Citat från Celine


Jag skulle personligen aldrig någonsin göra abort. Men det beror på min allmänna kärlek till människor.

even if u were lets say
15 and ud gottan raped?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 21:59
Rosquist Kille, 33 år

Citat från panama



.. jag skiter väl i din fråga? Jag klämde ur mig en egen fråga.


Ok, trodde det var riktiat till mig.

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:00
solitarymoment Tjej, 33 år

Skulle aldrig kunna med att göra abort. Blir jag gravid & känner att jag inte vill ha eller skulle klara av barnet skulle jag hellre adoptera bort det.
Bryr mig dock inte om vad andra gör. Bara positivt om andra gör det. Mindre pissungar som kan slösa på världen.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från mRosquist


Ok, trodde det var riktiat till mig.

Näh, har inget svar på din dock.

Googlade dock lite och fann detta:
"Vad kostar en abort?
Vad det kostar att göra abort kan variera beroende på var i landet man bor. På många ställen kostar det inget om man är under 20 år. Om man behöver betala så kostar det max 300 kronor oavsett hur gammal man är."


Använder man abort som preventivmedel måste man pröjsa varje gång, förstår inte vitsen fortfarande.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Nån som ens använder abort som preventivmedel i denna tråd?

Lakupiippu Tjej, 31 år

6 844 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:09
Lakupiippu Tjej, 31 år

Well, om en mindreårig idiot knullar runt och blir gravid kan hon iallafall göra en sak rätt -göra abort.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:10
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Cherrykid


Citat från panama

Nån som ens använder abort som preventivmedel i denna tråd?

omg
never
assa ar det sa svart att ta p-piller och/eller ha kondom o.o


Varför är det så hemskt?

Ja, p-piller och kondom är lättare.
Men rent teoretiskt, vad är fel med att använda abort som preventivmedel om man är medveten om alla risker det kan ha på en själv?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:10
babsaan Tjej, 30 år

fel fel fel

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:11
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Babsaan


fel fel fel

Motivation?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 22:12
babsaan Tjej, 30 år

Citat från mRosquist


Citat från Babsaan

fel fel fel

Motivation?


För om man verkligen inte vill bli gravid finns det p-piller och massa annat skit,. Abort är mord. Och sen om man inte vill ha ungen är det bara lämna bort den,


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet