Abort - Rätt eller fel?
Citat från Colitas
RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.
Må gud rätta dig.
amen.
Skulle aldrig håna någon som inte var kristen för deras tro. Skulle däremot övertyga dem med den enda rätta. Tron.
Citat från y3ssica
Citat från JeffreyDahmer
Citat från Colitas
RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.
Må gud rätta dig.
ja, för abort och stavning har ju mycket gemensamt. fokusera på ämnet noob!
Snacka inte om stavning
Citat från JeffreyDahmer
Citat från y3ssica
Citat från JeffreyDahmer
Citat från Colitas
RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.
Må gud rätta dig.
ja, för abort och stavning har ju mycket gemensamt. fokusera på ämnet noob!
Snacka inte om stavning
aha, antog det för att dom flesta alltid påpekar de, förlåt :)
Må gud rätta ditt livs misstag och ta dig till stig som leder dig till paradiset
abort är RÄTT. man ska kunna bestämma själv över sin kropp och vad som är bäst för en själv samt barnet!
Citat från JeffreyDahmer
Fotografen, remember Me? Mayor of trollington.
Trolling 101: Never tell them you're trolling
Vad som är rätt och fel är ju upp till en själv. För mig är det helt klart rätt. Jag skulle aldrig använda det som nåt slags preventivmedel men vissa kan ju bli gravida fast dom käkat p-piller och sånt. En vän till mig lyckades på nåt sätt blir gravid trots spiral och p-piller och då var det ju självklart för henne att göra abort då hon inte ville ha några barn.
jag är för abort, men det ska inte användas som en ursäkt för att slippa använda preventivmedel.
jag tycker att det är mestadels kvinnans beslut eftersom att det är hon som ska trycka ut ungen, men det bästa är ju om både han och hon är överens huruvida fostret ska få födas eller inte.
personligen tycker jag att det inte är en människa sålänge det går att abortera. det är ett foster som är beroende av mamman och därför ska hon bestämma över sin kropp.
Hur hemskt det än är så tycker jag att det är rätt.
Citat från PrettyDemon
jag är för abort, men det ska inte användas som en ursäkt för att slippa använda preventivmedel.
jag tycker att det är mestadels kvinnans beslut eftersom att det är hon som ska trycka ut ungen, men det bästa är ju om både han och hon är överens huruvida fostret ska få födas eller inte.
personligen tycker jag att det inte är en människa sålänge det går att abortera. det är ett foster som är beroende av mamman och därför ska hon bestämma över sin kropp.
Varför får man inte använda det som preventivmedel?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet