Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:49
Falaphel Kille, 34 år

Citat från Colitas


RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.


STAMCELLER!

18x14FLASHBACK Kille, 31 år

4 967 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:49
18x14FLASHBACK Kille, 31 år

Citat från Colitas


RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.


Må gud rätta dig.

y3ssica Tjej, 31 år

900 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:50
y3ssica Tjej, 31 år

Citat från Colitas


RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.


DETTA!

Colitas Tjej, 31 år

1 244 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:50
Colitas Tjej, 31 år

amen.

18x14FLASHBACK Kille, 31 år

4 967 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:52
18x14FLASHBACK Kille, 31 år

Skulle aldrig håna någon som inte var kristen för deras tro. Skulle däremot övertyga dem med den enda rätta. Tron.

sexspalt Tjej, 34 år

4 225 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:52
sexspalt Tjej, 34 år

Citat från Colitas


RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.


^det

18x14FLASHBACK Kille, 31 år

4 967 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:53
18x14FLASHBACK Kille, 31 år

Citat från y3ssica


Citat från JeffreyDahmer

Citat från Colitas

RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.

Må gud rätta dig.

ja, för abort och stavning har ju mycket gemensamt. fokusera på ämnet noob!


Snacka inte om stavning

y3ssica Tjej, 31 år

900 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:54
y3ssica Tjej, 31 år

Citat från JeffreyDahmer


Citat från y3ssica

Citat från JeffreyDahmer

Citat från Colitas

RÄTT.
dock fel att dt används som ett jävla preventinmedel.

Må gud rätta dig.

ja, för abort och stavning har ju mycket gemensamt. fokusera på ämnet noob!

Snacka inte om stavning


aha, antog det för att dom flesta alltid påpekar de, förlåt :)

18x14FLASHBACK Kille, 31 år

4 967 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:56
18x14FLASHBACK Kille, 31 år

Må gud rätta ditt livs misstag och ta dig till stig som leder dig till paradiset

y3ssica Tjej, 31 år

900 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:57
y3ssica Tjej, 31 år

abort är RÄTT. man ska kunna bestämma själv över sin kropp och vad som är bäst för en själv samt barnet!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 22:59
Bloodbath 33 år

Citat från JeffreyDahmer


Fotografen, remember Me? Mayor of trollington.

Trolling 101: Never tell them you're trolling

Charina Tjej, 32 år

554 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 23:00
Charina Tjej, 32 år

Vad som är rätt och fel är ju upp till en själv. För mig är det helt klart rätt. Jag skulle aldrig använda det som nåt slags preventivmedel men vissa kan ju bli gravida fast dom käkat p-piller och sånt. En vän till mig lyckades på nåt sätt blir gravid trots spiral och p-piller och då var det ju självklart för henne att göra abort då hon inte ville ha några barn.

taggatraad Tjej, 33 år

1 935 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 23:03
taggatraad Tjej, 33 år

jag är för abort, men det ska inte användas som en ursäkt för att slippa använda preventivmedel.
jag tycker att det är mestadels kvinnans beslut eftersom att det är hon som ska trycka ut ungen, men det bästa är ju om både han och hon är överens huruvida fostret ska få födas eller inte.

personligen tycker jag att det inte är en människa sålänge det går att abortera. det är ett foster som är beroende av mamman och därför ska hon bestämma över sin kropp.

abcdefghijklmnop Tjej, 28 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2011 kl. 23:04
abcdefghijklmnop Tjej, 28 år

Hur hemskt det än är så tycker jag att det är rätt.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2011 kl. 06:45
Rosquist Kille, 33 år

Citat från PrettyDemon


jag är för abort, men det ska inte användas som en ursäkt för att slippa använda preventivmedel.
jag tycker att det är mestadels kvinnans beslut eftersom att det är hon som ska trycka ut ungen, men det bästa är ju om både han och hon är överens huruvida fostret ska få födas eller inte.

personligen tycker jag att det inte är en människa sålänge det går att abortera. det är ett foster som är beroende av mamman och därför ska hon bestämma över sin kropp.


Varför får man inte använda det som preventivmedel?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet