Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:35
Skrattfeber Tjej, 32 år

free_tibet
Jag är ingen bitterfitta bara för att jag håller fast vid min åsikt. :)

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:37
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Skrattfeber


free_tibet
Jag är ingen bitterfitta bara för att jag håller fast vid min åsikt. :)


Du är en bitterfitta för att du vägrar acceptera andras, skärp dig nu.
Folk vill diskutera, och du tror att det är deras sätt att försöka ändra din åsikt.

Tro mig, ingen bryr sig om dig.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:38
Tour Kille, 38 år

abortera mera!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:41
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Skrattfeber


Citat från s3xnio

Citat från Skrattfeber

Åh, är det meningen att jag ska ändra uppfattning nu eller?

Nej, vi förstår alla av det här inlägget att du inte har något vettigt att argumentera för.
GG, som vi säger i Starcraft.

Jag har en åsikt, och jag tänker behålla den tills något får mig att ändra åsikten. Förstår egentligen inte vad jag ska argumentera för då.


Hur ska folk kunna förstå och förklara vad som inte håller med din åsikt om du inte argumenterar för den?

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:44
Kenmaster Kille, 32 år

Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:45
Tour Kille, 38 år

Citat från Kenmaster


Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?


alla har rätt att leva blablablabla små vävnadsklumpar i en livmoder blablablabla.

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:46
Karin Tjej, 34 år

Citat från Argh


Skrattfeber: Jag tror att de flesta lär sig en läxa när dom gör abort. Det är ju inte bara hej och hå, så är barnet borta. Det är en del att gå igenom.

jag hade ingenting att gå igenom när jag gjorde abort, haha, det var mest "hej och hå så är barnet borta" (och läkaren var skitsnygg och ung lololol hähä), eller ok, jag skaffade ppiller, men det var det enda. :)

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:46
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Tour


Citat från Kenmaster

Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?


alla har rätt att leva blablablabla små vävnadsklumpar i en livmoder blablablabla.


DET ÄR ETT LEVANDE BARN FAKTISKT!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?

THE POWAHH OF CHRIST COMPELLS YOUU!

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:47
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Oh mai

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:47
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Karin


jag hade ingenting att gå igenom när jag gjorde abort, haha, det var mest "hej och hå så är barnet borta" (och läkaren var skitsnygg och ung lololol hähä), eller ok, jag skaffade ppiller, men det var det enda. :)[/i]

Vill du göra en abort till?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:47
DumFan Kille, 35 år

Inget Nicaragua här tack, nä.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:47
Tour Kille, 38 år

Citat från Kenmaster


Citat från Tour

Citat från Kenmaster

Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?


alla har rätt att leva blablablabla små vävnadsklumpar i en livmoder blablablabla.

DET ÄR ETT LEVANDE BARN FAKTISKT!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?

THE POWAHH OF CHRIST COMPELLS YOUU!



naeh, det är en vävnadsklump som kommer KAN bli ett barn nångång, ett barn är något som andas luft och gapar och skriker!!!!!

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:48
Karin Tjej, 34 år

Citat från Kenmaster


Citat från Karin

jag hade ingenting att gå igenom när jag gjorde abort, haha, det var mest "hej och hå så är barnet borta" (och läkaren var skitsnygg och ung lololol hähä), eller ok, jag skaffade ppiller, men det var det enda. :)

Vill du göra en abort till?


langar en /care faktiskt, har gjort jobbigare grejer.

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:48
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Karin


langar en /care faktiskt, har gjort jobbigare grejer.[/i]

Ja, men, du började käka p-piller, alltid något right?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:49
Argh Tjej, 32 år

Karin, oj, jaså? Alltså, det är ju inte mycket att gå igenom, men det är ändå hela tjosanet med att ligga på sjukhuset, och veckorna efter då man blöder och inte får bada, använda tampong eller ha sex. Sedan kan det ju vara psykiskt jobbigt för vissa.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet