Abort - Rätt eller fel?
Skrattfeber
Tjej, 32 år
free_tibet
Jag är ingen bitterfitta bara för att jag håller fast vid min åsikt. :)
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från Skrattfeber
free_tibet
Jag är ingen bitterfitta bara för att jag håller fast vid min åsikt. :)
Du är en bitterfitta för att du vägrar acceptera andras, skärp dig nu.
Folk vill diskutera, och du tror att det är deras sätt att försöka ändra din åsikt.
Tro mig, ingen bryr sig om dig.
Tour
Kille, 38 år
abortera mera!
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från Skrattfeber
Citat från s3xnio
Citat från Skrattfeber
Åh, är det meningen att jag ska ändra uppfattning nu eller?
Nej, vi förstår alla av det här inlägget att du inte har något vettigt att argumentera för.
GG, som vi säger i Starcraft.
Jag har en åsikt, och jag tänker behålla den tills något får mig att ändra åsikten. Förstår egentligen inte vad jag ska argumentera för då.
Hur ska folk kunna förstå och förklara vad som inte håller med din åsikt om du inte argumenterar för den?
Kenmaster
Kille, 32 år
Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?
Karin
Tjej, 34 år
Citat från Argh
Skrattfeber: Jag tror att de flesta lär sig en läxa när dom gör abort. Det är ju inte bara hej och hå, så är barnet borta. Det är en del att gå igenom.
jag hade ingenting att gå igenom när jag gjorde abort, haha, det var mest "hej och hå så är barnet borta" (och läkaren var skitsnygg och ung lololol hähä), eller ok, jag skaffade ppiller, men det var det enda. :)
Kenmaster
Kille, 32 år
Citat från Tour
Citat från Kenmaster
Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?
alla har rätt att leva blablablabla små vävnadsklumpar i en livmoder blablablabla.
DET ÄR ETT LEVANDE BARN FAKTISKT!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?
THE POWAHH OF CHRIST COMPELLS YOUU!
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Oh mai
DumFan
Kille, 35 år
Inget Nicaragua här tack, nä.
Tour
Kille, 38 år
Citat från Kenmaster
Citat från Tour
Citat från Kenmaster
Skrattfeber: Varför har du den åsikten överhuvudtaget? Vad är fördelarna med att förbjuda abort?
alla har rätt att leva blablablabla små vävnadsklumpar i en livmoder blablablabla.
DET ÄR ETT LEVANDE BARN FAKTISKT!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?
THE POWAHH OF CHRIST COMPELLS YOUU!
naeh, det är en vävnadsklump som kommer KAN bli ett barn nångång, ett barn är något som andas luft och gapar och skriker!!!!!
Karin
Tjej, 34 år
Citat från Kenmaster
Citat från Karin
jag hade ingenting att gå igenom när jag gjorde abort, haha, det var mest "hej och hå så är barnet borta" (och läkaren var skitsnygg och ung lololol hähä), eller ok, jag skaffade ppiller, men det var det enda. :)
Vill du göra en abort till?
langar en /care faktiskt, har gjort jobbigare grejer.
Argh
Tjej, 32 år
Karin, oj, jaså? Alltså, det är ju inte mycket att gå igenom, men det är ändå hela tjosanet med att ligga på sjukhuset, och veckorna efter då man blöder och inte får bada, använda tampong eller ha sex. Sedan kan det ju vara psykiskt jobbigt för vissa.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet