Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:19
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Skrattfeber



Tänkte mer på ta hand om det själv, adoptera bort eller något i den stilen men föredrar du att köra upp en galge i fittan så gör det :)


Förstår du hur svårt det är att adoptera bort sitt barn?
Och inom Sverige också?

Bättre att göra abort än att barnet kommer på fosterhem, och där behandlas inte barnen alltid rätt i alla fall. etc etc

Galge i fittan låter så erotiskt.

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:22
Skrattfeber Tjej, 32 år

Citat från free_tibet


Citat från Skrattfeber


Tänkte mer på ta hand om det själv, adoptera bort eller något i den stilen men föredrar du att köra upp en galge i fittan så gör det :)

Förstår du hur svårt det är att adoptera bort sitt barn?
Och inom Sverige också?


Nej det förstår jag inte, men blir man gravid så tycker jag att man ska försöka lösa det på så sätt istället, eller som sagt ta hand om barnet själv, okej? :))))

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:22
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Skrattfeber


Nej det förstår jag inte, men blir man gravid så tycker jag att man ska försöka lösa det på så sätt istället, eller som sagt ta hand om barnet själv, okej? :))))[/i]

Ja, förstör 14åringars liv bara!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:24
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Skrattfeber


Citat från free_tibet

Citat från Skrattfeber


Tänkte mer på ta hand om det själv, adoptera bort eller något i den stilen men föredrar du att köra upp en galge i fittan så gör det :)

Förstår du hur svårt det är att adoptera bort sitt barn?
Och inom Sverige också?

Nej det förstår jag inte, men blir man gravid så tycker jag att man ska försöka lösa det på så sätt istället, eller som sagt ta hand om barnet själv, okej? :))))


Det är extremt svårt att lyckas adoptera bort ett barn och många är för unga för att klara av att ta hand om barnet.

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:26
Skrattfeber Tjej, 32 år

Kenmaster&s3xnio:

Har man försatt sig i en sådan situation så får man skylla sig själv tycker jag.
Och jag är även medveten om att barnet inte får den barndom han/hon förtjänar.

Kenmaster Kille, 32 år

5 101 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:27
Kenmaster Kille, 32 år

Citat från Skrattfeber


Kenmaster&s3xnio:

Har man försatt sig i en sådan situation så får man skylla sig själv tycker jag.
Och jag är även medveten om att barnet inte får den barndom han/hon förtjänar.


Varför göra allting så jävla mycket värre för alla inblandade när det finns alternativ? Så jävla klumpigt tänkt.

Man lär sig nog av situationen ändå, även om ens liv inte förstörs av det.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:27
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Skrattfeber


Kenmaster&s3xnio:

Har man försatt sig i en sådan situation så får man skylla sig själv tycker jag.
Och jag är även medveten om att barnet inte får den barndom han/hon förtjänar.


Då behöver du helt enkelt mogna.
Resonemanget "Nu blev du gravid av misstag så nu är det är det rätt åt er att 3 liv förstörs(Vilket kan vara fallet)" är bara sorgligt dumt.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:30
Argh Tjej, 32 år

Skrattfeber: Jag tror att de flesta lär sig en läxa när dom gör abort. Det är ju inte bara hej och hå, så är barnet borta. Det är en del att gå igenom.

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:31
Skrattfeber Tjej, 32 år

Åh, är det meningen att jag ska ändra uppfattning nu eller?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:32
Argh Tjej, 32 år

Skrattfeber, kanske se det ur ett annat perspektiv..?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:32
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Skrattfeber


Åh, är det meningen att jag ska ändra uppfattning nu eller?

Nej, vi förstår alla av det här inlägget att du inte har något vettigt att argumentera för.
GG, som vi säger i Starcraft.

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:34
Skrattfeber Tjej, 32 år

Citat från Argh


Skrattfeber, kanske se det ur ett annat perspektiv..?

Jag har sett det ur andra perspektiv och jag har inte alltid varit emot abort :)

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:34
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Skrattfeber


Citat från free_tibet

Citat från Skrattfeber


Tänkte mer på ta hand om det själv, adoptera bort eller något i den stilen men föredrar du att köra upp en galge i fittan så gör det :)

Förstår du hur svårt det är att adoptera bort sitt barn?
Och inom Sverige också?

Nej det förstår jag inte, men blir man gravid så tycker jag att man ska försöka lösa det på så sätt istället, eller som sagt ta hand om barnet själv, okej? :))))


Men oj, bitterfittan #1?

Ta det lugnt, fan pinsamt ju.

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:35
Skrattfeber Tjej, 32 år

Citat från s3xnio


Citat från Skrattfeber

Åh, är det meningen att jag ska ändra uppfattning nu eller?

Nej, vi förstår alla av det här inlägget att du inte har något vettigt att argumentera för.
GG, som vi säger i Starcraft.


Jag har en åsikt, och jag tänker behålla den tills något får mig att ändra åsikten. Förstår egentligen inte vad jag ska argumentera för då.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2010 kl. 19:35
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Tror Skrattfeber har mens.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet