Abort - Rätt eller fel?
om man tycker abort är mord är väl runka också fel
Citat från Miija
Citat från fitim
om man tycker abort är mord är väl runka också fel
Det vet du själv att det inte går att jämföra?
utlösning ger sperma. Man behöver sperma för att göra barn.
Inte precis heller att jag var dödligt seriös men im just sayin om man tycker abort är mord...
Citat från fitim
utlösning ger sperma. Man behöver sperma för att göra barn.
Inte precis heller att jag var dödligt seriös men im just sayin om man tycker abort är mord...
För att göra barn krävs OCKSÅ ett ägg.
Vilket man inte har om man bara sitter och runkar.
Så det går inte jämföra för fem öre.
Citat från fitim
Citat från Miija
Citat från fitim
om man tycker abort är mord är väl runka också fel
Det vet du själv att det inte går att jämföra?
utlösning ger sperma. Man behöver sperma för att göra barn.
Inte precis heller att jag var dödligt seriös men im just sayin om man tycker abort är mord...
Bra, men att säga att en spermie är samma sak som ett foster är som att säga att ett jävla äppelfrö är ett äppelträd.
jag antar att ingen av er har sett Magnus Betner när han skämtar om det?
Härmar du Magnus Betnér?
härmar och härmar det var en klyftig kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=boPMNF228tc
efter ca 6 minuter pratar han om det, jag tycker det är rätt de han säger. :D
"if abortion is murder, then masturbation is genocide" <3
Jag säger bara detta:
Ni som kommer med argumenten om att "då kan killarna sluta runka och tjejerna sluta ha mens" - NI ÄR MÄHÄ'N!
tog du bort att du tyckte jag var störd? :((((
Ja, tycker mähä låter bättre.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet