Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
MonMon Tjej, 31 år

298 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2010 kl. 23:58
MonMon Tjej, 31 år

Jag tycker abort är rätt om man t.ex blivit våldtagen. Men jag tycker det är fel och onödigt att använda som premitivmedel (ja de är felstavat) om man kan säga så. Ist för å använda kondom å p-piller osv. :3

madelina Tjej, 30 år

207 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 00:56
madelina Tjej, 30 år

Citat från MonMon


Jag tycker abort är rätt om man t.ex blivit våldtagen. Men jag tycker det är fel och onödigt att använda som premitivmedel (ja de är felstavat) om man kan säga så. Ist för å använda kondom å p-piller osv. :3
--------------------------------------------------------------------------

Miis Tjej, 32 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 00:59
Miis Tjej, 32 år

Citat från MonMon


Jag tycker abort är rätt om man t.ex blivit våldtagen. Men jag tycker det är fel och onödigt att använda som premitivmedel (ja de är felstavat) om man kan säga så. Ist för å använda kondom å p-piller osv. :3

Man kan bli gravid fast man äter p-piller och ifall man använder kondom. Inte så ofta det händer, men det händer fortfarande.

madelina Tjej, 30 år

207 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:04
madelina Tjej, 30 år

Citat från Miija


Man kan bli gravid fast man äter p-piller och ifall man använder kondom. Inte så ofta det händer, men det händer fortfarande.[/i]

Om det är så, så kan man väl få göra abort. Fast personligen skulle jag bara göra det om jag absolut inte hade några möjligheter att ta hand om barnet.

Miis Tjej, 32 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:13
Miis Tjej, 32 år

Citat från AmazingFeelings


Citat från Miija

Man kan bli gravid fast man äter p-piller och ifall man använder kondom. Inte så ofta det händer, men det händer fortfarande.

Om det är så, så kan man väl få göra abort. Fast personligen skulle jag bara göra det om jag absolut inte hade några möjligheter att ta hand om barnet.


Okej, är ju upp till var och en. Jag skulle aldrig vilja ha en unge. Skulle bara kännits elakt att skaffa nåt jag egentligen inte vill ha. Vill hinna vara ung också :)

evelinaforsell Tjej, 31 år

2 660 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:14
evelinaforsell Tjej, 31 år

ABORT ÄR BRA.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:15
sten Tjej, 32 år

Vill man göra abort är det enligt mig självklart att det är rätt, oavsett vilken anledning man har.

cellophane Tjej, 32 år

559 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:17
cellophane Tjej, 32 år

Citat från Hellman


ABORT ÄR BRA.
--------------------------------------------------------------------------

Edicius Kille, 37 år

538 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:18
Edicius Kille, 37 år

Rätt.
Ett foster är fan inget barn.

roderdaniel Tjej, 31 år

608 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:20
roderdaniel Tjej, 31 år

att runka är massmord, just freaking sayin

Revan Kille, 33 år

10 584 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:23
Revan Kille, 33 år

Citat från Tobias


Rätt.
Ett foster är fan inget barn.


Damn right!
It's a damn alien...



Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:43
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från fitim

att runka är massmord, just freaking sayin



Suck på dig.

Revan Kille, 33 år

10 584 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:43
Revan Kille, 33 år

Citat från fitim


att runka är massmord, just freaking sayin

hahaha, det där har jag alltid tänkt på...

roderdaniel Tjej, 31 år

608 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:45
roderdaniel Tjej, 31 år

Citat från Nykaria


Citat från fitim

att runka är massmord, just freaking sayin


Suck på dig.


på vilket sätt

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
5 september 2010 kl. 01:46
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från fitim

på vilket sätt



Att säga att runka är massmord.
Stort suck.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet