Abort - Rätt eller fel?
MonMon
Tjej, 31 år
Jag tycker abort är rätt om man t.ex blivit våldtagen. Men jag tycker det är fel och onödigt att använda som premitivmedel (ja de är felstavat) om man kan säga så. Ist för å använda kondom å p-piller osv. :3
madelina
Tjej, 30 år
Citat från MonMon
Jag tycker abort är rätt om man t.ex blivit våldtagen. Men jag tycker det är fel och onödigt att använda som premitivmedel (ja de är felstavat) om man kan säga så. Ist för å använda kondom å p-piller osv. :3
--------------------------------------------------------------------------
Miis
Tjej, 32 år
Citat från MonMon
Jag tycker abort är rätt om man t.ex blivit våldtagen. Men jag tycker det är fel och onödigt att använda som premitivmedel (ja de är felstavat) om man kan säga så. Ist för å använda kondom å p-piller osv. :3
Man kan bli gravid fast man äter p-piller och ifall man använder kondom. Inte så ofta det händer, men det händer fortfarande.
madelina
Tjej, 30 år
Citat från Miija
Man kan bli gravid fast man äter p-piller och ifall man använder kondom. Inte så ofta det händer, men det händer fortfarande.[/i]
Om det är så, så kan man väl få göra abort. Fast personligen skulle jag bara göra det om jag absolut inte hade några möjligheter att ta hand om barnet.
Miis
Tjej, 32 år
Citat från AmazingFeelings
Citat från Miija
Man kan bli gravid fast man äter p-piller och ifall man använder kondom. Inte så ofta det händer, men det händer fortfarande.
Om det är så, så kan man väl få göra abort. Fast personligen skulle jag bara göra det om jag absolut inte hade några möjligheter att ta hand om barnet.
Okej, är ju upp till var och en. Jag skulle aldrig vilja ha en unge. Skulle bara kännits elakt att skaffa nåt jag egentligen inte vill ha. Vill hinna vara ung också :)
evelinaforsell
Tjej, 31 år
ABORT ÄR BRA.
sten
Tjej, 32 år
Vill man göra abort är det enligt mig självklart att det är rätt, oavsett vilken anledning man har.
cellophane
Tjej, 32 år
Citat från Hellman
ABORT ÄR BRA.
--------------------------------------------------------------------------
Edicius
Kille, 37 år
Rätt.
Ett foster är fan inget barn.
roderdaniel
Tjej, 31 år
att runka är massmord, just freaking sayin
roderdaniel
Tjej, 31 år
Citat från Nykaria
Citat från fitim
att runka är massmord, just freaking sayin
Suck på dig.
på vilket sätt
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

