Aktiva i chatten nu

Det finns inga aktiva användare i chatten just nu.

Chatt


MonkeyDLuffy Kille, 33 år

Jord: meh världen är den som den är, skit i den haha
BT är bättre då den kommer att räknas in i din ST. Ingenting av AT räknas in så då får du 18 månader AT och sen minst 5 år st. BT ska vara minst 1 år men max 1.5 tror jag

paynplayme Kille, 34 år

MonkeyDLuffy: ena är vid kronoberg vid ett lantuniversitet eller vad det nu är

Jord 33 år

Tammie: vad ska du kötta? jag gav nog 0,000005 % motivation i mitt inlägg. inget å tacka för skäms

Tammie Tjej, 30 år

Jord: tack för motivationen! ska kötta!

Jord 33 år

paynplayme: phish food tror jag den heter, med chokladfiskar i

Jord 33 år

MonkeyDLuffy: vet inte så mkt hur det är nu, för sen jag började plugga har jag inte haft tid en sekund att läsa på "nyheter om världen" som man kunde förr i tiden å ha koll på politik å samhället osv. Vet iaf att vi ska ha bt istället som är vadå 1 år? och att det enligt läkarförbundet är problem där att man har dåliga villkor ändå så vet inte hur stor skilnad det är vs at. vet du?

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

hade ingen aning om att det fanns ruiner i växjö

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

nxxxlo: köpte half baked nu. nah

paynplayme Kille, 34 år

Jord: det finns 2 ruiner här i växjö och en utanför sävsjö gillar miljön där
hmm vet inte men den har stora chokladbitar i sig :D

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

paynplayme: defintivt smakaa

nxxxlo Tjej, 32 år

MonkeyDLuffy: bra smak

Jord 33 år

Tammie: har inte så det räcker till dig med. jag kräks som det är. :( kämpa du med

paynplayme Kille, 34 år

MonkeyDLuffy: hmm inte smakat :o får testa den om jag ser den

Jord 33 år

paynplayme: tänker direkt på jönköping/gränna när du säger ta en drive by til en ruin

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

Jord: då slipper du AT iaf! men vilken härlig resa egentligen. Jag hade gjort om det om jag kunnat

paynplayme Kille, 34 år

Jord: unreal engine 5, visst är det nice bara ta en säng och koll på nått åkte förbi en slottsruin idag den var "fin" det håller jag med om :>

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

paynplayme: cheesecake är den bästa

Jord 33 år

i will be boomer when done

Jord 33 år

MonkeyDLuffy: ye

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

Jord: går du den nya linjen som är 6 år?

Jord 33 år

nxxxlo: ja jag ska verkligen skaffa. och en handhållen for details

Jord 33 år

paynplayme: vilken är den goda Benny Och Jerpa?

Jord 33 år

paynplayme: vad är ue5? Mitt nöje är att åka iväg med bilen vart som helst. då får man rast från livet

Tammie Tjej, 30 år

Jord: ge mig lite av din självdisciplin så jag också kan bli nått

nxxxlo Tjej, 32 år

robotdammsugaren gör jobbet åt mig

Jord 33 år

nu ska jag lära mig alla cytokiner och ccl ccd ccr för cd4/8+ å integriner selektiner... För mig är det... som att lära mig femtio tusen telefonnummer utantill

paynplayme Kille, 34 år

MonkeyDLuffy: letade efter en god Ben&Jerry men hittade inte den goda så fick bli en cola ist nästan samma sak :/

paynplayme Kille, 34 år

Jord: Okej låter inte så dåligt då, satt några timmar i ue5 på förmiddagen sen blev det en sväng med bilen o käkade och sen några timmar med ue, och nu vet jag inte vad jag ska göra :D

Jord 33 år

MonkeyDLuffy: hej husherre. jag går bara t2, får sommarlov! den 5/6

Jord 33 år

jag satt på golvet på yogamatta med duva-posering medan jag studerade material i datorn. Du får göra emocore från golvet