Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:16
Fefk Kille, 32 år

Moderaterna

Gevalia Kille, 33 år

1 520 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:17
Gevalia Kille, 33 år

Folkpartiet.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:19
fot Kille, 33 år

Euthanasie
Att kunna vara ett skydd för de civila mot tex. guerillor är ju hur bra som helst.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:20
fot Kille, 33 år

pg99
Jag syftade på Afghanistan mest.
Vad är det som är med Iraks situation som gör det dåligt att åka dit och hjälpa till?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:21
DumFan Kille, 35 år

Citat från fot


pg99
Jag syftade på Afghanistan mest.
Vad är det som är med Iraks situation som gör det dåligt att åka dit och hjälpa till?


Vi är under NATO-befäl i Afghanistan.

NATO är en enda jävla intresseorganisation. Jag gillar inte att skicka soldater, men om man gör det ska det vara under FN-befäl och inte dit intresseorganisationen NATO styr.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:23
fot Kille, 33 år

DumFan
Vad gör NATO för fel då?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:26
DumFan Kille, 35 år

Citat från fot


DumFan
Vad gör NATO för fel då?


Det är en intresseorganisation för länder som vill ta den i tvåan av USA och är skrajja för ryssen.

januarypromises Tjej, 31 år

DumFan
Jag tycker NATO gör ett bra jobb.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:28
DumFan Kille, 35 år

Citat från Euthanasie


DumFan
Jag tycker NATO gör ett bra jobb.


Med vad menar du?
Få lokalbefolkningen att ogilla dom?
Totalfaila med att få bort talibanerna?
Sätta dit en USA-vänlig regering (väldigt demokratiskt)?

Hur som helst ska vi vara under NATO-befäl då vad jag vet majoriteten av svenskarna inte vill gå med i NATO.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:29
fot Kille, 33 år

pg99
USA har krigat mot dem, det har inte Sverige väl?

DumFan
Vad grundar du det på?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:30
DumFan Kille, 35 år

Citat från fot


DumFan
Vad grundar du det på?[/i]

Kolla upp varför den grundades och vilka länder som är med i den.

EDIT: Det finns ingen politisk stabilitet inom organisationen, USA:s röst är starkare än de andras.

januarypromises Tjej, 31 år

DumFan:
Det har väl ingenting att göra med vad Sverige gör under NATOs befäl?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:33
DumFan Kille, 35 år

Citat från Euthanasie


DumFan:
Det har väl ingenting att göra med vad Sverige gör under NATOs befäl?


Ska vi vara under befäl under någon som gör sånt där?

Fuck demokrati:D:D:D:D:D:D <--?

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:37
fot Kille, 33 år

DumFan
Snacka om att du är påverkad av alla ganjaboooiz som tycker att USA är ett företag som styr världen.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:38
fot Kille, 33 år

pg99
EH
VA?
USA deklarerade krig mot Irak.
Afghanistan har tackat och bockat till Sverige för vår hjälp. SKILLNAD där


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet