Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Moderaterna
Folkpartiet.
Euthanasie
Att kunna vara ett skydd för de civila mot tex. guerillor är ju hur bra som helst.
pg99
Jag syftade på Afghanistan mest.
Vad är det som är med Iraks situation som gör det dåligt att åka dit och hjälpa till?
Citat från fot
pg99
Jag syftade på Afghanistan mest.
Vad är det som är med Iraks situation som gör det dåligt att åka dit och hjälpa till?
Vi är under NATO-befäl i Afghanistan.
NATO är en enda jävla intresseorganisation. Jag gillar inte att skicka soldater, men om man gör det ska det vara under FN-befäl och inte dit intresseorganisationen NATO styr.
DumFan
Vad gör NATO för fel då?
DumFan
Jag tycker NATO gör ett bra jobb.
Citat från Euthanasie
DumFan
Jag tycker NATO gör ett bra jobb.
Med vad menar du?
Få lokalbefolkningen att ogilla dom?
Totalfaila med att få bort talibanerna?
Sätta dit en USA-vänlig regering (väldigt demokratiskt)?
Hur som helst ska vi vara under NATO-befäl då vad jag vet majoriteten av svenskarna inte vill gå med i NATO.
pg99
USA har krigat mot dem, det har inte Sverige väl?
DumFan
Vad grundar du det på?
DumFan:
Det har väl ingenting att göra med vad Sverige gör under NATOs befäl?
Citat från Euthanasie
DumFan:
Det har väl ingenting att göra med vad Sverige gör under NATOs befäl?
Ska vi vara under befäl under någon som gör sånt där?
Fuck demokrati:D:D:D:D:D:D <--?
DumFan
Snacka om att du är påverkad av alla ganjaboooiz som tycker att USA är ett företag som styr världen.
pg99
EH
VA?
USA deklarerade krig mot Irak.
Afghanistan har tackat och bockat till Sverige för vår hjälp. SKILLNAD där
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet