Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Teech Kille, 34 år

456 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 15:59
Teech Kille, 34 år

kommer rösta på något parti på vänstern ^^

bara för att ha kvar min skola =) så inte moderaterna stänger ner skiten. 3 skolor i malmö blir drabbade av just moderaternas skit.

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 15:59
SJUK Tjej, 30 år

Citat från Assburger


Jag hinner rösta, eftersom jag fyller den 9 september.

Och då blir det Vänsterpartiet.


Awesome!

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:01
fot Kille, 33 år

Citat från Teech


kommer rösta på något parti på vänstern ^^

bara för att ha kvar min skola =) så inte moderaterna stänger ner skiten. 3 skolor i malmö blir drabbade av just moderaternas skit.


Varför stänger de ner skolan? För att den inte håller måttet?
Rösta inte rött i riksdagsvalet, rösta blått där.
Men rösta istället på en lokalpolitiker som inte vill stänga ner skolan.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:01
fot Kille, 33 år

Citat från JustSmileBiatch


Citat från Assburger

Jag hinner rösta, eftersom jag fyller den 9 september.

Och då blir det Vänsterpartiet.

Awesome!


Jag tycker mer det var synd.
Vad i deras politik lockar dig?

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från pg99


Citat från Euthanasie

Okej, och det tycker du att det är dåligt? :s


Ja, faktiskt! Jag tror mycket på utlandspolitik.

Teech Kille, 34 år

456 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:02
Teech Kille, 34 år

Citat från fot


Citat från Teech

kommer rösta på något parti på vänstern ^^

bara för att ha kvar min skola =) så inte moderaterna stänger ner skiten. 3 skolor i malmö blir drabbade av just moderaternas skit.

Varför stänger de ner skolan? För att den inte håller måttet?
Rösta inte rött i riksdagsvalet, rösta blått där.
Men rösta istället på en lokalpolitiker som inte vill stänga ner skolan.


Dem vill stänga ner skolorna för att slå ihop alla 3 i en större.
vilket ingen vill på skolan. Ingen gillar att en av dom 3 är malmös bästa musik skola.
jag röstar på rött överallt.

NoMore Kille, 39 år

6 599 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:05
NoMore Kille, 39 år

Bara det inte blir blått så är jag nöjd. Röstar väll på sossarna för att dom har största chans att bli i majoritet bland vänstern. Hade det inte varit för att moderaterna är värre än pesten så hade jag röstat blankt, som jag gjorde för fyra år sedan. Din röst är ändå inget värd.

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från pg99


Citat från Euthanasie

Man kan påverka utan att behöva skicka ut soldater och riskera folks liv :)


Jo, fast det finns en baksida på allt :(
Då vissa länder är såpass trasiga, behöver man faktiskt ibland någon som styr med järnhand, bygger upp allt igen. Såsom militären gjort hittills.

leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:09
leewonk Kille, 35 år

SDESDSSDSDSDSDSDSD

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från pg99


Citat från Euthanasie

Citat från pg99

Citat från Euthanasie

Man kan påverka utan att behöva skicka ut soldater och riskera folks liv :)

Jo, fast det finns en baksida på allt :(
Då vissa länder är såpass trasiga, behöver man faktiskt ibland någon som styr med järnhand, bygger upp allt igen. Såsom militären gjort hittills.

Ja, men det är fortfarande fel att gå in i ett land med militären och se till att de skärper sig. Det blir knappast lugnare då de som är emot det kommer kämpa emot.


Sant, men det kommer alltid existera motståndsrörelser.

EmelieTheStrange Tjej, 32 år

Emelie-partiet (Y)

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från pg99


Citat från Euthanasie

Sant, men det kommer alltid existera motståndsrörelser.

Och det blir inte bättre av att man ba invaderar deras länder.


Fast alltså, det är ju inte riktigt vad vi gör.

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:15
fot Kille, 33 år

pg99
Soldater som kan åka och hjälpa till i länder där situationen är dålig för befolkningen är väl väldigt bra!

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 16:16
beatyourkids Kille, 38 år

SD, kanske moderat, sen frihetspartiet.
Kommun, län, land.

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från fot


pg99
Soldater som kan åka och hjälpa till i länder där situationen är dålig för befolkningen är väl väldigt bra!


Precis. VI hjälper till att bygga upp landet igen. Hjälper till vid val osv.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet