Vilket parti ska ni rösta på 2010?
kommer rösta på något parti på vänstern ^^
bara för att ha kvar min skola =) så inte moderaterna stänger ner skiten. 3 skolor i malmö blir drabbade av just moderaternas skit.
Citat från Teech
kommer rösta på något parti på vänstern ^^
bara för att ha kvar min skola =) så inte moderaterna stänger ner skiten. 3 skolor i malmö blir drabbade av just moderaternas skit.
Varför stänger de ner skolan? För att den inte håller måttet?
Rösta inte rött i riksdagsvalet, rösta blått där.
Men rösta istället på en lokalpolitiker som inte vill stänga ner skolan.
Citat från JustSmileBiatch
Citat från Assburger
Jag hinner rösta, eftersom jag fyller den 9 september.
Och då blir det Vänsterpartiet.
Awesome!
Jag tycker mer det var synd.
Vad i deras politik lockar dig?
Citat från pg99
Citat från Euthanasie
Okej, och det tycker du att det är dåligt? :s
Ja, faktiskt! Jag tror mycket på utlandspolitik.
Citat från fot
Citat från Teech
kommer rösta på något parti på vänstern ^^
bara för att ha kvar min skola =) så inte moderaterna stänger ner skiten. 3 skolor i malmö blir drabbade av just moderaternas skit.
Varför stänger de ner skolan? För att den inte håller måttet?
Rösta inte rött i riksdagsvalet, rösta blått där.
Men rösta istället på en lokalpolitiker som inte vill stänga ner skolan.
Dem vill stänga ner skolorna för att slå ihop alla 3 i en större.
vilket ingen vill på skolan. Ingen gillar att en av dom 3 är malmös bästa musik skola.
jag röstar på rött överallt.
Bara det inte blir blått så är jag nöjd. Röstar väll på sossarna för att dom har största chans att bli i majoritet bland vänstern. Hade det inte varit för att moderaterna är värre än pesten så hade jag röstat blankt, som jag gjorde för fyra år sedan. Din röst är ändå inget värd.
Citat från pg99
Citat från Euthanasie
Man kan påverka utan att behöva skicka ut soldater och riskera folks liv :)
Jo, fast det finns en baksida på allt :(
Då vissa länder är såpass trasiga, behöver man faktiskt ibland någon som styr med järnhand, bygger upp allt igen. Såsom militären gjort hittills.
SDESDSSDSDSDSDSDSD
Citat från pg99
Citat från Euthanasie
Citat från pg99
Citat från Euthanasie
Man kan påverka utan att behöva skicka ut soldater och riskera folks liv :)
Jo, fast det finns en baksida på allt :(
Då vissa länder är såpass trasiga, behöver man faktiskt ibland någon som styr med järnhand, bygger upp allt igen. Såsom militären gjort hittills.
Ja, men det är fortfarande fel att gå in i ett land med militären och se till att de skärper sig. Det blir knappast lugnare då de som är emot det kommer kämpa emot.
Sant, men det kommer alltid existera motståndsrörelser.
Emelie-partiet (Y)
Citat från pg99
Citat från Euthanasie
Sant, men det kommer alltid existera motståndsrörelser.
Och det blir inte bättre av att man ba invaderar deras länder.
Fast alltså, det är ju inte riktigt vad vi gör.
pg99
Soldater som kan åka och hjälpa till i länder där situationen är dålig för befolkningen är väl väldigt bra!
SD, kanske moderat, sen frihetspartiet.
Kommun, län, land.
Citat från fot
pg99
Soldater som kan åka och hjälpa till i länder där situationen är dålig för befolkningen är väl väldigt bra!
Precis. VI hjälper till att bygga upp landet igen. Hjälper till vid val osv.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet