Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:28

Miljöpartiet tror jag att det blir, bara för att inte rösta på Sverigedemokraterna.

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:31

Citat från natsukashi


Vem fan vill ha en kvinnlig statsminister? Vi måste ju bygga om hela riksdagshuset till ett stort kök då, fatta vad skattepengar det skulle kosta. Och ni snackar om att moderaterna slösar på skattepengar? Fy


Fast det vore ju rätt kul med Mona ändå. Fatta vad alla nazister/rasister/anti-mångkulturfags skulle bajsa på sig av ilska!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:33
natsukashi Kille, 60 år

Citat från BukkakeTsunami


Citat från natsukashi

Vem fan vill ha en kvinnlig statsminister? Vi måste ju bygga om hela riksdagshuset till ett stort kök då, fatta vad skattepengar det skulle kosta. Och ni snackar om att moderaterna slösar på skattepengar? Fy


Fast det vore ju rätt kul med Mona ändå. Fatta vad alla nazister/rasister/anti-mångkulturfags skulle bajsa på sig av ilska!


De kanske flyttar till ett land som inte tillåter invandrare? :)

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:35
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från natsukashi


De kanske flyttar till ett land som inte tillåter invandrare? :)

Typ... Danmark? =D

ExperiencePoints Kille, 32 år

ser inte det stora med att ha en kvinnlig statsminister.
Tycker bara att Mona är seeepeee som vill höja spritkostnaden

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:36
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från pg99


hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<

Vad är det roliga i det?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:38
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Phoenix


Citat från pg99

hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<

Vad är det roliga i det?


För att man som person från ett annat land inte kan flytta till ett land som inte tillåter invandrare? Ser du hur det säger emot sig självt? :D

ExperiencePoints Kille, 32 år

Citat från Phoenix


Citat från pg99

hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<

Vad är det roliga i det?


Att man inte kan flytta till ett land som inte tar emot invandrare?

ExperiencePoints Kille, 32 år

Citat från pg99


Citat från natsukashi

Citat från BukkakeTsunami

Citat från natsukashi

Vem fan vill ha en kvinnlig statsminister? Vi måste ju bygga om hela riksdagshuset till ett stort kök då, fatta vad skattepengar det skulle kosta. Och ni snackar om att moderaterna slösar på skattepengar? Fy


Fast det vore ju rätt kul med Mona ändå. Fatta vad alla nazister/rasister/anti-mångkulturfags skulle bajsa på sig av ilska!

De kanske flyttar till ett land som inte tillåter invandrare? :)

hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<


Det är ju antagligen fake eftersom personen som först sade detta levde under -40 talet och var en av Hitlers närmsta män.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:42
natsukashi Kille, 60 år

Tror att typ alla ursprung på det idiotiska citatet är fake, det är ju så efterblivet att ingen hade kunnat yttra det. :I

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:42
Reclaimer Kille, 35 år

Omg, nu kopplade jag xD

Jag ska flytta. Vart då? Till ett land som inte tar emot invandrare :PPPPppppppPPPPPP

Joachim Kille, 34 år

1 931 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 14:48
Joachim Kille, 34 år

Blått

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 15:55
fot Kille, 33 år

Citat från Ryss14


Blått

<3<3<3333333333333333333

januarypromises Tjej, 31 år

Om de rödgröna vinner kommer min far inte att kunna fara till Afghanistan mer :(

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från pg99


Citat från Euthanasie

Om de rödgröna vinner kommer min far inte att kunna fara till Afghanistan mer :(

?


De tycker inte att utlandsmissioner är det rätta för militärerna, haha.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet