Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Miljöpartiet tror jag att det blir, bara för att inte rösta på Sverigedemokraterna.
Citat från natsukashi
Vem fan vill ha en kvinnlig statsminister? Vi måste ju bygga om hela riksdagshuset till ett stort kök då, fatta vad skattepengar det skulle kosta. Och ni snackar om att moderaterna slösar på skattepengar? Fy
Fast det vore ju rätt kul med Mona ändå. Fatta vad alla nazister/rasister/anti-mångkulturfags skulle bajsa på sig av ilska!
Citat från BukkakeTsunami
Citat från natsukashi
Vem fan vill ha en kvinnlig statsminister? Vi måste ju bygga om hela riksdagshuset till ett stort kök då, fatta vad skattepengar det skulle kosta. Och ni snackar om att moderaterna slösar på skattepengar? Fy
Fast det vore ju rätt kul med Mona ändå. Fatta vad alla nazister/rasister/anti-mångkulturfags skulle bajsa på sig av ilska!
De kanske flyttar till ett land som inte tillåter invandrare? :)
Citat från natsukashi
De kanske flyttar till ett land som inte tillåter invandrare? :)
Typ... Danmark? =D
ser inte det stora med att ha en kvinnlig statsminister.
Tycker bara att Mona är seeepeee som vill höja spritkostnaden
Citat från Phoenix
Citat från pg99
hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<
Vad är det roliga i det?
För att man som person från ett annat land inte kan flytta till ett land som inte tillåter invandrare? Ser du hur det säger emot sig självt? :D
Citat från Phoenix
Citat från pg99
hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<
Vad är det roliga i det?
Att man inte kan flytta till ett land som inte tar emot invandrare?
Citat från pg99
Citat från natsukashi
Citat från BukkakeTsunami
Citat från natsukashi
Vem fan vill ha en kvinnlig statsminister? Vi måste ju bygga om hela riksdagshuset till ett stort kök då, fatta vad skattepengar det skulle kosta. Och ni snackar om att moderaterna slösar på skattepengar? Fy
Fast det vore ju rätt kul med Mona ändå. Fatta vad alla nazister/rasister/anti-mångkulturfags skulle bajsa på sig av ilska!
De kanske flyttar till ett land som inte tillåter invandrare? :)
hahaha det var en rasse som sa det en gång HAHAH jag skrattade :<
Det är ju antagligen fake eftersom personen som först sade detta levde under -40 talet och var en av Hitlers närmsta män.
Tror att typ alla ursprung på det idiotiska citatet är fake, det är ju så efterblivet att ingen hade kunnat yttra det. :I
Omg, nu kopplade jag xD
Jag ska flytta. Vart då? Till ett land som inte tar emot invandrare :PPPPppppppPPPPPP
Blått
Om de rödgröna vinner kommer min far inte att kunna fara till Afghanistan mer :(
Citat från pg99
Citat från Euthanasie
Om de rödgröna vinner kommer min far inte att kunna fara till Afghanistan mer :(
?
De tycker inte att utlandsmissioner är det rätta för militärerna, haha.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet