Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:01
DumFan Kille, 35 år

Motherfucker3: Att du inte svarar på de ja skrev tar ja som att du inte har något svar.

Holger Kille, 34 år

4 273 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:01
Holger Kille, 34 år

Finns två versioner av SD:are
den där bonden som åker på epa och den där datornörden som sitter hemma och blir arg över invandringen på helgen och läser på SD:s hemsida och känner sig stolt.

krankenstein Kille, 36 år

2 035 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:01
krankenstein Kille, 36 år

Citat från DumFan


Citat från krankenstein

Med tanke på att vänsterns ledare är kommunist. Så drar jag alla vänster partin som kommunist partin.

Då visar du endast din otroliga inkompetens inom politik själv.

Lars Ohly kallar inte sig själv kommunist.

Om du generaliserar så mycket och så otroligt korkat måste det vara okey att säga att SD är rasister.


Haha, han har ju själv erkänt att han är kommunist.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:02
DumFan Kille, 35 år

Citat från krankenstein


Haha, han har ju själv erkänt att han är kommunist.[/i]

Källa eller lägg ner.

Snackade med honom i år och då sa han att han inte kallade sig det.

krankenstein Kille, 36 år

2 035 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:04
krankenstein Kille, 36 år

Citat från DumFan


Citat från krankenstein

Haha, han har ju själv erkänt att han är kommunist.

Källa eller lägg ner.

Snackade med honom i år och då sa han att han inte kallade sig det.


http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=13038&a=265923

Läs där och sen var tyst. Du ser även ut som en typisk kommunist/afa eftersom man inte ser ditt ansikte på din bild =)

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:07
DumFan Kille, 35 år

Citat från krankenstein


http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=13038&a=265923

Läs där och sen var tyst. Du ser även ut som en typisk kommunist/afa eftersom man inte ser ditt ansikte på din bild =)[/i]

2003 ja, han kallar sig inte det längre. Vart var SD 2003 då?

Citat från Motherfucker3

Som jag har sagt flera gånger. Om jag inte hinner eller kan svara så ta det via PM.[/i]

Har du tid att svara på det här har du tid att svara på det.

krankenstein Kille, 36 år

2 035 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:08
krankenstein Kille, 36 år

Citat från DumFan


Citat från krankenstein

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=13038&a=265923

Läs där och sen var tyst. Du ser även ut som en typisk kommunist/afa eftersom man inte ser ditt ansikte på din bild =)

2003 ja, han kallar sig inte det längre. Vart var SD 2003 då?

Citat från Motherfucker3

Som jag har sagt flera gånger. Om jag inte hinner eller kan svara så ta det via PM.

Har du tid att svara på det här har du tid att svara på det.


Vad har SD med saken att göra nudå? Jag skiter fullständigt i sd. Tycker bara det är komiskt att kalla alla sd-anhängare för idioter för att man är en sur liten flicka som är avundsjuk på andra.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:09
DumFan Kille, 35 år

Citat från Anklever
--------------------------------------------------------------------------
Viss exponering till mångkultur behövs definitivt. Men inte i vilka former som helst, och inte till vilken kostnad som helst. All mångkultur är inte bra mångkultur.

Att få bli berikad av nyzeeländsk kultur till kostnaden av att ta in hundratusentals outbildade nyzeeländare och skapa ghetton i storstadsförorterna, vore till exempel inte värt det.

Att däremot låta några nyzeeländska entreprenörer komma in i landet och börja sälja kiwifåglar för att pusha mångkulturen, vore absolut värt det.[/i]
--------------------------------------------------------------------------
Men det hade inte gett någon vardagsexponering. Alltså om hur deras kultur är, hur deras religion utövas, hur de är som personer mm.

Det är ingen som vill ha ghetton (vilket vi inte har i Sverige), det är inget riksdagsparti som säger att invandringen fungerar utmärkt. Men istället för att ge långfingret åt asylsökande kan man ta lite mer ansvar själv för att de ska spridas ut mer i landet mm.

Citat från Motherfucker3


Jag är både kommunist och demokrat.

* Lars Ohly i Aftonbladet, 13 december 2003.

HAHAHAHHA.[/i]

Läs mitt sista (näst sista) inlägg ditt extrema troll så får du svar på ditt lilla skitinlägg.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:10
DumFan Kille, 35 år

Citat från krankenstein


Vad har SD med saken att göra nudå? Jag skiter fullständigt i sd. Tycker bara det är komiskt att kalla alla sd-anhängare för idioter för att man är en sur liten flicka som är avundsjuk på andra.[/i]

Det har med saken att göra för att SD tydligen kan ändra på sig men har man en gång sagt att man är kommunist så är man alltid det. Fattar du skitsnacket?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:13
DumFan Kille, 35 år

Citat från pg99


Citat från DumFan

Läs mitt sista (näst sista) inlägg ditt extrema troll så får du svar på ditt lilla skitinlägg.

du gör mig glad :$


Tack:)
Skönt att se att det finns vettiga människor.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:17
DumFan Kille, 35 år

Ska dra nu, om ni svarar på något så kommer ja svara senare.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:17
TopicPlease Kille, 38 år

Personliga diskussioner kan ni ta i GB/PM.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:19
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Motherfucker3


Rasistiskt med vänsterns syn?

Man behöver väl inte vara vänster för att tycka att SD bedriver en otroligt substanslös och bristfällig (rent ut sagt efterbliven) politik?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:28
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Motherfucker3


Nej inte direkt. Men det är ju bara vänsterpersoner som klagar på SD.
Moderater håller ju med SD.

Jag tycker inte att en politik som vill sitt land så bra och ekonomiskt bra, är efterblivet.


Vill sitt land så ekonomiskt bra.

Är det därför deras budget inte håller och att deras bugetförslag är otroligt populistiska? :D

Jag är höger och klagar på SD såatteh? Your statement is not valid.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
13 maj 2010 kl. 13:33
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från natsukashi

Citat från Motherfucker3

Nej inte direkt. Men det är ju bara vänsterpersoner som klagar på SD.
Moderater håller ju med SD.

Jag tycker inte att en politik som vill sitt land så bra och ekonomiskt bra, är efterblivet.

Vill sitt land så ekonomiskt bra.

Är det därför deras budget inte håller och att deras bugetförslag är otroligt populistiska? :D

Jag är höger och klagar på SD såatteh? Your statement is not valid.


Dom har inte redovisat sitt budget så du kan inte säga något om det.


sin*


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet