Vilket parti ska ni rösta på 2010?
TPfotografen ska du våga svara?
Citat från Motherfucker3
Högerfolket är mera utbildat folk.
Är det därför du inte kan svenska?
Citat från maiden_ante
SD är ju en något infekterad fråga eftersom vissa tror på dem, men så är det helt enkelt, en politisk debatt kommer förr eller senare ta upp SD.
Själv så tänker jag rösta på Vänsterpartiet.
Får man fråga varför just vänsterpartiet?
Citat från Motherfucker3
Citat från Deadly_Delusion
Citat från Motherfucker3
Högerfolket är mera utbildat folk.
Är det därför du inte kan svenska?
Jo, jag kan svenska.
Lite roligt när jag kommer med argument och det ni försöker är att hitta ett litet litet litet fel som ni kan göra saken stor så ni har annat att debattera om. Smit inte från debatten! Håll er till OnT.
Vi smiter inte från debatten. Vi utesluter inte andra saker och hoppar på din svenska. Vi motargumenterar det du säger OCH pekar ut att din svenska är hemsk. Det kan verka orelevant, men med tanke på hur mycket du tjatar om att man måste försvenskas för att få bo i Sverige så är det väldigt ironiskt att du själv inte kan behärska det svenska språket.
Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.
Citat från Deadly_Delusion
Vi smiter inte från debatten. Vi utesluter inte andra saker och hoppar på din svenska. Vi motargumenterar det du säger OCH pekar ut att din svenska är hemsk. Det kan verka orelevant, men med tanke på hur mycket du tjatar om att man måste försvenskas för att få bo i Sverige så är det väldigt ironiskt att du själv inte kan behärska det svenska språket.
Men era pikar stör debatten i helhet och skiftar fokus från ett ämne till ett annat.
Citat från Deadly_Delusion
[i]Citat från Motherfucker3
Högerfolket är mera utbildat folk.
ännu fler antaganden, din favoritsysselsättning måhända?
många av de som är aktiva i vänstern är studenter och högskoleutbildade.
tror inte utbildning har något att göra med politisk läggning dock, det har mer att göra med i vilken miljö man är uppväxt och vad man blivit påverkad av, så nja.
Citat från Motherfucker3
Citat från Emojavel
Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.
Du vet inte ens vad SD vill.
Haha för du känner ju mig?
Nu gjorde du bort dig
Citat från Motherfucker3
Citat från Emojavel
Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.
Du vet inte ens vad SD vill.
Du får väl propagera lite mer!
Citat från Motherfucker3
Citat från Emojavel
Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.
Du vet inte ens vad SD vill.
or does he?
Citat från TPFotografen
Citat från fot
TPfotografen ska du våga svara?
För mig är det talspråk.
Vadå för dig är det talspråk?
Om det är jobbigt för DIG säg inte att det är inkorrekt svenska då.
SD vill stoppa massinvandringen av isbjörnar, tänk på det när ni röstar!
Citat från Motherfucker3
Citat från Tour
SD vill stoppa massinvandringen av isbjörnar, tänk på det när ni röstar!
Står inte i deras partiprogram.
Det är inte deras offentliga åsikt.
jimmie åkesson sa det till media, och han är väl partiets ansikte utåt?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
