Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:56
fot Kille, 33 år

TPfotografen ska du våga svara?

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3


Högerfolket är mera utbildat folk.

Är det därför du inte kan svenska?

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:59
fot Kille, 33 år

Citat från maiden_ante


SD är ju en något infekterad fråga eftersom vissa tror på dem, men så är det helt enkelt, en politisk debatt kommer förr eller senare ta upp SD.

Själv så tänker jag rösta på Vänsterpartiet.


Får man fråga varför just vänsterpartiet?

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Deadly_Delusion

Citat från Motherfucker3

Högerfolket är mera utbildat folk.

Är det därför du inte kan svenska?

Jo, jag kan svenska.

Lite roligt när jag kommer med argument och det ni försöker är att hitta ett litet litet litet fel som ni kan göra saken stor så ni har annat att debattera om. Smit inte från debatten! Håll er till OnT.


Vi smiter inte från debatten. Vi utesluter inte andra saker och hoppar på din svenska. Vi motargumenterar det du säger OCH pekar ut att din svenska är hemsk. Det kan verka orelevant, men med tanke på hur mycket du tjatar om att man måste försvenskas för att få bo i Sverige så är det väldigt ironiskt att du själv inte kan behärska det svenska språket.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:02
Emojavel Kille, 32 år

Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:02
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från fot


TPfotografen ska du våga svara?

För mig är det talspråk.

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:02
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Deadly_Delusion


Vi smiter inte från debatten. Vi utesluter inte andra saker och hoppar på din svenska. Vi motargumenterar det du säger OCH pekar ut att din svenska är hemsk. Det kan verka orelevant, men med tanke på hur mycket du tjatar om att man måste försvenskas för att få bo i Sverige så är det väldigt ironiskt att du själv inte kan behärska det svenska språket.

Men era pikar stör debatten i helhet och skiftar fokus från ett ämne till ett annat.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:03
Tour Kille, 38 år

Citat från Deadly_Delusion


[i]Citat från Motherfucker3

Högerfolket är mera utbildat folk.

ännu fler antaganden, din favoritsysselsättning måhända?

många av de som är aktiva i vänstern är studenter och högskoleutbildade.

tror inte utbildning har något att göra med politisk läggning dock, det har mer att göra med i vilken miljö man är uppväxt och vad man blivit påverkad av, så nja.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:04
Emojavel Kille, 32 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Emojavel

Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.

Du vet inte ens vad SD vill.


Haha för du känner ju mig?
Nu gjorde du bort dig

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:04
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Emojavel

Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.

Du vet inte ens vad SD vill.


Du får väl propagera lite mer!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:04
Tour Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Emojavel

Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.

Du vet inte ens vad SD vill.



or does he?

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:04
fot Kille, 33 år

Citat från TPFotografen


Citat från fot

TPfotografen ska du våga svara?

För mig är det talspråk.


Vadå för dig är det talspråk?
Om det är jobbigt för DIG säg inte att det är inkorrekt svenska då.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:07
Tour Kille, 38 år

SD vill stoppa massinvandringen av isbjörnar, tänk på det när ni röstar!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:08
Tour Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Tour

SD vill stoppa massinvandringen av isbjörnar, tänk på det när ni röstar!

Står inte i deras partiprogram.
Det är inte deras offentliga åsikt.



jimmie åkesson sa det till media, och han är väl partiets ansikte utåt?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:09
Emojavel Kille, 32 år

Motherfucker3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet