Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:30
Reclaimer Kille, 35 år

Jag har bestämt mig.

BaronHamworth Kille, 38 år

414 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:33
BaronHamworth Kille, 38 år

Vad är det med alla nassar och låtsaskommunister Lol?

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:36
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


SD 2010!!!!!
Join my group :D


Med all respekt; jag tror inte att någon på EC's forum vill associeras med dig :P

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:37
E_Schwartz Kille, 36 år

Men sluta skriv det överallt motherfucker.

Det är exakt samma sak som nazisternas sieg heil och de kristnas amen.
En fras eller ett ord som är menat att sänka kritiskt tänkande och få en att följa utan ifrågasätta.

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:38
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Nej då http://www.emocore.se/sida/grupper/Sverigedemokraterna_6737

Haha xD

Jag vet; det var menat som ett skämt med glimten i ögat eftersom alla är på dig hela tiden!

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:43
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Motherfucker3


Jag skriver det inte överallt

Nej, du kan inte jämföra mej med nazisterna.


Jag har sätt det i ett flertal trådar.


Men för i helvete analfabeta motherfucker.
LÄR DIG LÄSA OCH LÄR DIG SKRIVA INNAN DU SÄGER ATT DU ÄR SVENSK!
JAG HAR TRÄFFAT UTLÄNDSKA PERSONER SOM SKRIVER OCH LÄSER BÄTTRE ÄN DIG

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3


Citat från ErikSchwartz

Men sluta skriv det överallt motherfucker.

Det är exakt samma sak som nazisternas sieg heil och de kristnas amen.
En fras eller ett ord som är menat att sänka kritiskt tänkande och få en att följa utan fråga.

Jag skriver det inte överallt

Nej, du kan inte jämföra mej med nazisterna.


Självklart inte, du påstår ju inte alls att en viss folkgrupp/religion förstör vårt land.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:46
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Så? Vad tänker du göra åt det? Bajsa?
Jag skrev ordet "mej" och du lackar lös. Typiskt dej. Väx upp.

Hmm.....
......
...
..
Är du invandrare?


Dig*
Är du en invandrare?*

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:47
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Alla är på mej ja. Men jag har börjar märka nu att en efter en hoppar av debatten för dom får slut på argument samt jag får bara fler källor.
Jag har ett litet hemligt knep som jag kanske tänker hålla hemligt.

Folk är också emot mej för dom är vänster och jag är SD. Vänstern är oftast lite knepig.


En av de största anledningarna till att jag började snegla mer på högerpartierna för ungefär ett år sedan var just för att vänsterpartierna har en slags "Tyck vad du vill så länge du inte är höger" mentalitet. Allt som är höger är tydligen ondskan själv.
Visst känner man av vänsterföraktet bland högerpartierna också; men det är kraftigt nedtonat och inte lika uttalat.

Man ska respektera sina motståndare och bemöta deras argument med kraftiga motargument. Inte med nedvärderande personangrepp och försök till smutskastning.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:48
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Motherfucker3


Så? Vad tänker du göra åt det? Bajsa?
Jag skrev ordet "mej" och du lackar lös. Typiskt dej. Väx upp.

Hmm.....
......
...
..
Är du invandrare?


Nej, du har noll läsförmåga och skriver som en liten fjortis.
Det är du som bör växa upp och skaffa lite läsförmåga och skrivkunskaper.

Jag är svensk sedan 277 år tillbaka, känns som att du inte ens är hälften av det.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:48
Emojavel Kille, 32 år

20åring som skriver "mej och dej" som vilken 12åring flicka som helst bad någon att växa upp...

fot Kille, 33 år

2 092 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:48
fot Kille, 33 år

Citat från TPFotografen


Citat från Motherfucker3

Så? Vad tänker du göra åt det? Bajsa?
Jag skrev ordet "mej" och du lackar lös. Typiskt dej. Väx upp.

Hmm.....
......
...
..
Är du invandrare?

Dig*
Är du en invandrare?*


Mej och dej är korrekt svenska om man är KONSEKVENT med användandet av ordet. Man kan inte bland "mig" och mej" i samma text.
Fan vad nice att vara 21 år gammal och inte kunna svenska.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Deadly_Delusion

Citat från Motherfucker3

Citat från ErikSchwartz

Men sluta skriv det överallt motherfucker.

Det är exakt samma sak som nazisternas sieg heil och de kristnas amen.
En fras eller ett ord som är menat att sänka kritiskt tänkande och få en att följa utan fråga.

Jag skriver det inte överallt

Nej, du kan inte jämföra mej med nazisterna.

Självklart inte, du påstår ju inte alls att en viss folkgrupp/religion förstör vårt land.

Dom som styr är dom man ska skylla på. Men Islam har hjälpt till på ett hörn det också.


Att skylla på regeringen för att dem har låtit flyktingar komma hit är fan inte ett jävla dugg annorlunda från att skylla på själva invandrarna. Du ser fortfarande invandrarna, och Islam, som ett problem. SD är inte ett dugg annorlunda från tidiga NSDAP.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:51
Emojavel Kille, 32 år

Dom som är för SD på min skola bor på landet, allihop.
Dom är såhär svåra att övertala:

- Invandrare tar våra jobb.
- Neh?! görrom?! de va somfan! >:C

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 16:52
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Funkenstein


Fölkpartiö.

:P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet