Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Phoenix


Citat från Deadly_Delusion

Vi smiter inte från debatten. Vi utesluter inte andra saker och hoppar på din svenska. Vi motargumenterar det du säger OCH pekar ut att din svenska är hemsk. Det kan verka orelevant, men med tanke på hur mycket du tjatar om att man måste försvenskas för att få bo i Sverige så är det väldigt ironiskt att du själv inte kan behärska det svenska språket.

Men era pikar stör debatten i helhet och skiftar fokus från ett ämne till ett annat.


Men det har med ämnet att göra, vilket jag förklarade i mitt inlägg.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:10
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från TPFotografen

Citat från Motherfucker3

Citat från Emojavel

Jag är glad om vilka som helst får makten utom socialdemokraterna eller sverigedemokraterna.

Du vet inte ens vad SD vill.

Du får väl propagera lite mer!

Vad finns det för propaganda med SD?
Jag säger bara saker som SD står för.


"propaganda
/spridning av/ bit information (såsom en text, affisch eller (reklam-) film, typiskt av politisk karaktär) producerad och distribuerad i avsikt att mottagarna skall börja tänka på något, och (helst, om möjligt) även ändra uppfattning i frågan till den uppfattning som informationen antyder är den "rätta""

MakeECGreatAgain 38 år

8 762 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:10

Inte Sverigedemokraterna och deras blöjpolitik iaf.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Deadly_Delusion

Vi smiter inte från debatten. Vi utesluter inte andra saker och hoppar på din svenska. Vi motargumenterar det du säger OCH pekar ut att din svenska är hemsk. Det kan verka orelevant, men med tanke på hur mycket du tjatar om att man måste försvenskas för att få bo i Sverige så är det väldigt ironiskt att du själv inte kan behärska det svenska språket.

Så bara för att jag skrev mej så lackar du sönder?


Nej, för att din svenska nästan alltid är rent åt helvete, och om du ska hålla på och kräva att invandrare ska försvenskas så borde du fan göra det själv först.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:11
Emojavel Kille, 32 år

Motherfucker3

Jag tror du trollar (: eller så är du trög, mycket dålig

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:14
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från Deadly_Delusion


Men det har med ämnet att göra, vilket jag förklarade i mitt inlägg.

Ja, men det skiftar ändå fokus. Ni går inte längre på SD och deras åsikter; utan Motherfucker3 som person.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:15
Tour Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Tour

Citat från Motherfucker3

Citat från Tour

SD vill stoppa massinvandringen av isbjörnar, tänk på det när ni röstar!

Står inte i deras partiprogram.
Det är inte deras offentliga åsikt.


jimmie åkesson sa det till media, och han är väl partiets ansikte utåt?

Jo, men jag tror att han sa rätt fel. Att skicka ett mail till han och fråga varför han sa det så tror jag att han säger: Ja, det blev lite stressigt. Men jag menade istället det och de o.s.v. Hoppas du förstår nu. :)



för att ytterligare förtydliga, så att alla förstår, så hade jimmie åkesson påstått att malmö skulle ha en majoritet muslimer om 20 år, något som forskare och statsvetare förkastade.
när media frågade honom varför han hade sagt så, så svarade jimmie: "ja, det skulle kunna bli så, det vet jag inte, det skulle lika gärna kunna bli en majoritet isbjörnar, rent hypotetiskt."

stabila uttalanden från en partiordförande, mycket moget, intellektuellt, och givande.

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Phoenix


Citat från Deadly_Delusion

Men det har med ämnet att göra, vilket jag förklarade i mitt inlägg.

Ja, men det skiftar ändå fokus. Ni går inte längre på SD och deras åsikter; utan Motherfucker3 som person.


Okej, du har en poäng där.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:16
Emojavel Kille, 32 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Emojavel

Motherfucker3

Jag tror du trollar (: eller så är du trög, mycket dålig

Jag debatterar bara.

Men ska vi ta den debatt om SD så kan vi gärna väcka den.


Du sa precis förut emot att du spred propaganda, vilket du har gjort i denna tråden. Du säger emot dig själv, instant failure på alla debatter, argumentationer eller diskussioner om man gör det en gång, ska jag leta upp inlägget åt dig?

RMC Tjej, 33 år

200 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:17
RMC Tjej, 33 år

sverigedemokraterna!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:17
Tour Kille, 38 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Phoenix

Citat från Deadly_Delusion

Men det har med ämnet att göra, vilket jag förklarade i mitt inlägg.

Ja, men det skiftar ändå fokus. Ni går inte längre på SD och deras åsikter; utan Motherfucker3 som person.

Skulle tro att dom går på mej p.g.a mina åsikter.

Att bara gå på en person för den är just den är mobbing.



tjenn daj mobbadd.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:19
Tour Kille, 38 år

motherfucker3: ska du inte svara på mitt inlägg?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:20
Emojavel Kille, 32 år

Citat från Motherfucker3


Jag har aldrig sagt att jag sprider propaganda.

Människa är du läskunnig?
Du sa emot när någon påstod att du spred propaganda, nej du sa aldrig att du spred propaganda, men det sprider du.

Jag vet väl vad SD står för och vad som är mediamyter, jag skulle annars inte gå in i en debatt/argumentation/diskussion (kalla det vad du vill) om det.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:23
Emojavel Kille, 32 år

Citat från Motherfucker3


På vilket sätt sprider jag propaganda?



Tidigare på sidan 337:

Citat från Motherfucker3

SD 2010!!!!!
Join my group :D


Sedan länkade du till den, den är FULL med propaganda som då du sprider.

MrRoos Kille, 34 år

138 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 17:23
MrRoos Kille, 34 år

Så mycket åt högern som det går.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet