Vilket parti ska ni rösta på 2010?
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Phoenix
natsukashi: Ja, men det är väl inget fel med att vara konservativ?
Inte att ha åsikterna, men det är inte optimalt politiskt.
DumFan: Privatisering är awesome kkthnx
DumFan
Kille, 35 år
Citat från natsukashi
Inte att ha åsikterna, men det är inte optimalt politiskt.
DumFan: Privatisering är awesome kkthnx[/i]
Tycker du ja.
Zalbeyx
Kille, 36 år
Citat från natsukashi
Citat från Phoenix
natsukashi: Ja, men det är väl inget fel med att vara konservativ?
Inte att ha åsikterna, men det är inte optimalt politiskt.
DumFan: Privatisering är awesome kkthnx
Mm fri marknadsekonomi, mycker får mer <3
Gravedigger
Kille, 33 år
Citat från Zalbeyx
Mm fri marknadsekonomi, mycker får mer <3
Och de som har lite får inget :D
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Silverstar
Ah, sen har Cuba helt awesome sjukvård också, till skillnad från tex USA ^^[/i]
Med de menar du vadå? USAs sjukvård är åt helvete.
TopicPlease
Kille, 38 år
En del OT rensat.
Topic please.
Mvh Admin
DumFan
Kille, 35 år
Vänsterpartiet. Någon emot?
Johan
Kille, 31 år
Moderaterna.
Varför? Antagligen för att jag finner deras politik bättre än de andra partiernas.
DumFan
Kille, 35 år
Vänsterpartiet har nu 75% av rösterna mot moderaternas 25%
This we like.
Viridian
Kille, 36 år
Blir galet konfunderad när jag hör att högern är tillbaka on top. Kan inte förstå hur 4 år av skit kan glömmas bort bara för att vänstern vill förbättra miljön.
Viridian
Kille, 36 år
Citat från Paganblut
Citat från DumFan
Vänsterpartiet. Någon emot?
Ja. Skulle röstat på Moderaterna eller SD. Men jag orkar inte förklara. Tycker att vi sett att det inte leder någon vart hittills.
För övrigt så tycker jag att man borde få rösta om man fyller 18 på valåret, inte om man ÄR 18 vid valet.
Nej för vänstern har ju bara lett till det sverige vi lever i. Och själv är det nästan komiskt att SD väljare vinglar mellan SD och M .
Johan
Kille, 31 år
Höja bensinskatten är ju jävligt klokt...
Edit: Tar diskussionen imorgon istället, för trött för att hålla på just nu.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet