Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 22:26
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Phoenix


natsukashi: Ja, men det är väl inget fel med att vara konservativ?

Inte att ha åsikterna, men det är inte optimalt politiskt.

DumFan: Privatisering är awesome kkthnx

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 22:28
DumFan Kille, 35 år

Citat från natsukashi


Inte att ha åsikterna, men det är inte optimalt politiskt.

DumFan: Privatisering är awesome kkthnx[/i]

Tycker du ja.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 22:33
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från natsukashi


Citat från Phoenix

natsukashi: Ja, men det är väl inget fel med att vara konservativ?

Inte att ha åsikterna, men det är inte optimalt politiskt.

DumFan: Privatisering är awesome kkthnx


Mm fri marknadsekonomi, mycker får mer <3

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 22:36
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Zalbeyx




Mm fri marknadsekonomi, mycker får mer <3



Och de som har lite får inget :D

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 23:25
DumFan Kille, 35 år

Citat från Silverstar


Ah, sen har Cuba helt awesome sjukvård också, till skillnad från tex USA ^^[/i]

Med de menar du vadå? USAs sjukvård är åt helvete.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 23:54
TopicPlease Kille, 38 år

En del OT rensat.
Topic please.
Mvh Admin

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 23:55
DumFan Kille, 35 år

Vänsterpartiet. Någon emot?

Johan Kille, 31 år

4 360 forumsinlägg

Skrivet:
7 maj 2010 kl. 23:56
Johan Kille, 31 år

Moderaterna.
Varför? Antagligen för att jag finner deras politik bättre än de andra partiernas.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:07
Viridian Kille, 36 år

Citat från DumFan


Vänsterpartiet. Någon emot?

this we like!

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:10
DumFan Kille, 35 år

Vänsterpartiet har nu 75% av rösterna mot moderaternas 25%

This we like.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:10
Viridian Kille, 36 år

Blir galet konfunderad när jag hör att högern är tillbaka on top. Kan inte förstå hur 4 år av skit kan glömmas bort bara för att vänstern vill förbättra miljön.

penispump Tjej, 32 år

1 492 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:11
penispump Tjej, 32 år

Citat från Johan


Moderaterna.
Varför? Antagligen för att jag finner deras politik bättre än de andra partiernas.

--------------------------------------------------------------------------

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:12
Viridian Kille, 36 år

Citat från Paganblut


Citat från DumFan

Vänsterpartiet. Någon emot?

Ja. Skulle röstat på Moderaterna eller SD. Men jag orkar inte förklara. Tycker att vi sett att det inte leder någon vart hittills.
För övrigt så tycker jag att man borde få rösta om man fyller 18 på valåret, inte om man ÄR 18 vid valet.


Nej för vänstern har ju bara lett till det sverige vi lever i. Och själv är det nästan komiskt att SD väljare vinglar mellan SD och M .

Johan Kille, 31 år

4 360 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:12
Johan Kille, 31 år

Höja bensinskatten är ju jävligt klokt...

Edit: Tar diskussionen imorgon istället, för trött för att hålla på just nu.

Viridian Kille, 36 år

6 382 forumsinlägg

Skrivet:
8 maj 2010 kl. 00:12
Viridian Kille, 36 år

Citat från Johan


Höja bensinskatten är ju jävligt klokt...

ja, för oljan kommer ta slut.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet