Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:52
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Haha åhnä, men jag kan bjuda på godis på mina föreläsningar.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:53
DumFan Kille, 35 år

Sure, ja e på.. Fan va ja är lättköpt:(

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
3 maj 2010 kl. 23:55
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Jag vill rösta på lite av varje parti. Det blir svårt. Därför gör jag ett eget sådär perfekt.

Nämen, tbs literå. Alla borde få rösta om allt? Hehu. se vad som är mest efterfrågat sk. Vad folk engagerar sig mest i.

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 00:08
dreambox Kille, 38 år

Citat från Silverstar


nandekatt: Ja, det finns det nog en del, men å andra sidan tycker jag att det finns många nötter som röstar moderaterna med ^^
Paganblut: Haha xD


hahaha klart det finns, en jävla massa nötter ^.~

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 00:51
Thias Kille, 38 år

Alla partier säger massa men ingen håller nått...

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 00:56
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Paganblut


Det är en jävla massa nötter som röstar på vänsterpartiet också. Det finns nötter för allt.[/i]

Dock så har vänsterpartiet blivit det nya partiet för unga arbetslösa bidragstagare som bara kräver mer och mer pengar fast dom ej jobbar för att förtjäna mer pengar.
Sådana ska man heller inte argumentera mot enligt väldigt många då de ej förstår verkligheten.

dreambox Kille, 38 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 00:56
dreambox Kille, 38 år

haha menar det :')

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 00:57
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Thias


Alla partier säger massa men ingen håller nått...

Det finns en del partier som har hållt sina vallöften men det finns dom som ej hade så många vallöften och ej kunde hålla dom heller fast dom hade så få.

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 01:01
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Paganblut


Citat från robin1990

Citat från Thias

Alla partier säger massa men ingen håller nått...

Det finns en del partier som har hållt sina vallöften men det finns dom som ej hade så många vallöften och ej kunde hålla dom heller fast dom hade så få.

Får man fråga var du vill komma med det inlägget?


Han skrev att alla partier säger massa men inte håller något men att jag tycker att det är mened att kunna säga så då det ej är sant.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 01:02
Thias Kille, 38 år

Citat från robin1990


Citat från Thias

Alla partier säger massa men ingen håller nått...

Det finns en del partier som har hållt sina vallöften men det finns dom som ej hade så många vallöften och ej kunde hålla dom heller fast dom hade så få.


Jo jo men hälften av vad dom säger blir de inget av xD
Men något parti blir det.
Lutar nog åt SD

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 01:07
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Thias


Citat från robin1990
Jo jo men hälften av vad dom säger blir de inget av xD
Men något parti blir det.
Lutar nog åt SD


Beror på vilka partier som sitter i riksdagen.

Alliansen har som utlovat hållit snart alla sina vallöften men det finns andra regeringar som ej gjort det och struntat fullständigt i vissa saker.

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 01:08
robin1990 Kille, 36 år

Citat från Paganblut


Jag förstår hur du tänker. Mened är det dock inte då detta inte är en rättegång, och han inte avlagt en ed.[/i]

Nej men det är väl då inte bra och sprida lögner som typ alla förståndiga och vettiga personer vet att det ej är sant.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
4 maj 2010 kl. 01:11
Thias Kille, 38 år

Citat från robin1990


Citat från Thias

Citat från robin1990
Jo jo men hälften av vad dom säger blir de inget av xD
Men något parti blir det.
Lutar nog åt SD

Beror på vilka partier som sitter i riksdagen.

Alliansen har som utlovat hållit snart alla sina vallöften men det finns andra regeringar som ej gjort det och struntat fullständigt i vissa saker.


Iofs sant xD
är inte så insatt kan inte säga så mkt :P

januarypromises Tjej, 31 år

Hade jag haft åldern inne hade jag haft världens beslutsångest.
Skall jag gå efter mitt hjärta är det rött. Blodrött.
Skall jag gå efter vad som gynnar tillexempel min familj, hade jag röstat blått då min far är millitär.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
6 maj 2010 kl. 07:39
DumFan Kille, 35 år

Citat från Euthanasie


Hade jag haft åldern inne hade jag haft världens beslutsångest.
Skall jag gå efter mitt hjärta är det rött. Blodrött.
Skall jag gå efter vad som gynnar tillexempel min familj, hade jag röstat blått då min far är millitär.


Gå inte bara efter vad som gynnar dig, samhället är till för att ala ska trivas:)
Men sossarna gillar nog militären lite ändå, så nog hade du kunnat rösta rött alltid:P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet