Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Haha åhnä, men jag kan bjuda på godis på mina föreläsningar.
Sure, ja e på.. Fan va ja är lättköpt:(
Jag vill rösta på lite av varje parti. Det blir svårt. Därför gör jag ett eget sådär perfekt.
Nämen, tbs literå. Alla borde få rösta om allt? Hehu. se vad som är mest efterfrågat sk. Vad folk engagerar sig mest i.
Citat från Silverstar
nandekatt: Ja, det finns det nog en del, men å andra sidan tycker jag att det finns många nötter som röstar moderaterna med ^^
Paganblut: Haha xD
hahaha klart det finns, en jävla massa nötter ^.~
Alla partier säger massa men ingen håller nått...
Citat från Paganblut
Det är en jävla massa nötter som röstar på vänsterpartiet också. Det finns nötter för allt.[/i]
Dock så har vänsterpartiet blivit det nya partiet för unga arbetslösa bidragstagare som bara kräver mer och mer pengar fast dom ej jobbar för att förtjäna mer pengar.
Sådana ska man heller inte argumentera mot enligt väldigt många då de ej förstår verkligheten.
haha menar det :')
Citat från Paganblut
Citat från robin1990
Citat från Thias
Alla partier säger massa men ingen håller nått...
Det finns en del partier som har hållt sina vallöften men det finns dom som ej hade så många vallöften och ej kunde hålla dom heller fast dom hade så få.
Får man fråga var du vill komma med det inlägget?
Han skrev att alla partier säger massa men inte håller något men att jag tycker att det är mened att kunna säga så då det ej är sant.
Citat från robin1990
Citat från Thias
Alla partier säger massa men ingen håller nått...
Det finns en del partier som har hållt sina vallöften men det finns dom som ej hade så många vallöften och ej kunde hålla dom heller fast dom hade så få.
Jo jo men hälften av vad dom säger blir de inget av xD
Men något parti blir det.
Lutar nog åt SD
Citat från Thias
Citat från robin1990
Jo jo men hälften av vad dom säger blir de inget av xD
Men något parti blir det.
Lutar nog åt SD
Beror på vilka partier som sitter i riksdagen.
Alliansen har som utlovat hållit snart alla sina vallöften men det finns andra regeringar som ej gjort det och struntat fullständigt i vissa saker.
Citat från robin1990
Citat från Thias
Citat från robin1990
Jo jo men hälften av vad dom säger blir de inget av xD
Men något parti blir det.
Lutar nog åt SD
Beror på vilka partier som sitter i riksdagen.
Alliansen har som utlovat hållit snart alla sina vallöften men det finns andra regeringar som ej gjort det och struntat fullständigt i vissa saker.
Iofs sant xD
är inte så insatt kan inte säga så mkt :P
Hade jag haft åldern inne hade jag haft världens beslutsångest.
Skall jag gå efter mitt hjärta är det rött. Blodrött.
Skall jag gå efter vad som gynnar tillexempel min familj, hade jag röstat blått då min far är millitär.
Citat från Euthanasie
Hade jag haft åldern inne hade jag haft världens beslutsångest.
Skall jag gå efter mitt hjärta är det rött. Blodrött.
Skall jag gå efter vad som gynnar tillexempel min familj, hade jag röstat blått då min far är millitär.
Gå inte bara efter vad som gynnar dig, samhället är till för att ala ska trivas:)
Men sossarna gillar nog militären lite ändå, så nog hade du kunnat rösta rött alltid:P
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet